Renault megane 2, 1,6 16v 2005 kombi.
Pękł pasek klinowy od alternatora. W zasadzie się rozwarstwil wzdłuż rowków. Wymieniłem na nowy ale auto nie odpala, kręci jakoś inaczej, zbyt lekko. Poza tym od strony koła pasowego na wale dochodzi dziwny pisk. Czy to tylko rozwalona głowica wchodzi w grę, czy może jest jakiś myk, o którym nie wiem? Znam się na mechanice, ale do wczoraj nie wiedziałem że można taki silnik zaprojektować, wkrecajacy się pasek klinowy w rozrząd to dla mnie nowość. Jeśli to okaże się prawdą już nigdy nie kupię renault , chociaż jeżdżę nimi od lat.
Przybyszewskiego 333 , Łódź
Może tak być że pasek wkręcił się w rozrząd . To niestety bolączka wielu aut nie tylko renault.
Błońska 5, Łódź
Tak głowicą jest do zdjęcia . A to co sie stało to nie tylko w renault sie dzieje i to nie wina konstrukcji ale właściciel który nie wymienił paska osprzętu .
ul. Bokserska 9, Warszawa
To niestety nie jest żadna nowość, zdarzają się takie przypadki. Prawdopodobnie kawałki paska dostały się pod pasek rozrządu, przestawił się rozrząd, a w wyniku tego zderzyły się tłoki z zaworami. Przypuszczam, że silnik do naprawy. Brak prawidłowego serwisowania samochodu też ma na to bardzo duży wpływ.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.