Honda Civic VII 2005 EP2 d16v1 1,6 B + Gaz
Witam. Od pewnego czasu mam problem z temperaturą w samochodzie (sporo jeżdżę ok. 30k+ rocznie). Gdy pojadę trochę szybciej to w trasie jest wszystko ok, natomiast gdy stanę w korku to temperatura się podnosi. Początkowo wiatrak ją zbija lecz po czasie ona rośnie i wiatraki się nie włączają. (sprawdzałem wszystko ok. na postoju się włączają i trzymają temperaturę). Czasami potrafi wywalić płyn zbiorniczkiem ponadto zbiorniczek jest jakby tłusty w środku (borygo?? masło się nie robi aczkolwiek płyn nie jest różowy jak oryginalny ale ciemniejszy). Korek od oleju czysty bagnet też, oleju nie ubywa.Niedawno miałem małą przygodę z sarenką (przed przygodą też były te same objawy) więc wymieniłem chłodnice (wody kupiłem używaną) oraz termostat i korek chłodnicy. Niestety to też nie pomogło. Zrobiłem test na CO2 no i płyn po jakimś czasie zmienił kolor z nominalnego na bardzo minimalnie zielony. Myślę że to może być UPG (czego oczywiście chciałbym uniknąć) Czy zna wie czego to może być przyczyna ?
Z góry dziękuje i Pozdrawiam :)
ul. Przyce 19B, Warszawa
Wiele wskazuje na problem ze szczelnością uszczelki pod głowicą i chyba taki będzie finał. Niemniej warto sprawdzić również stan pompy wody, która może powodować problemy ze wzrostem temperatury.
Łąkowa 46, Bolesławiec
Do sprawdzenia wirnik pompy wody jak i dokładniejsza diagnoza uszczelki pod głowicą.Pozdrawiam
ul. Bokserska 9, Warszawa
Wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą ale w pierwszej kolejności sprawdziłbym jak działa termostat
Przechodnia 14, Węgrów
Skoro płyn się barwi to są minimalne przecieki, pewnie z upg
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.