Opel Insignia 2.0 turbo 2011
Od pewnego czasu samochodem zaczęło trząść i falują obrotyy. Po ponownym uruchomieniu samochodu problem ustaje na jakis czas. Od mechanika usłyszałem, że to wina łańcucha rozrządu, ale samochód ma przejechane dopiero 100tyś km? To nie za szybko?
Piłsudskiego 133 S, Łódź
Bez diagnostyki się nie obejdzie. Trzeba obejrzeć parametry silnika.
Łąkowa 5, Zielona Góra
Witam,proponował bym w pierwszej kolejności diagnostykę komputerową,
po takiej diagnozie będzie wiadomo więcej(podobne objawy w tym modelu często są wynikiem uszkodzenia wtryskiwacza/wtryskiwaczy
Pozdrawiam
Śródmieście, Wałbrzych
Praktycznie kazda naprawa związana ze z pracą silnika lub osprzetu powinna byc poparta diagnostyką komputerową,tym bardziej przy takim aucie i takim roczniku.Jezeli jest to związane z rozrządem,to sprzet powinien pokazać brak synchronizcji czujnika wału korbowego z czujn.wałka rozrządu .
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Trochę za szybko na rozrząd. Trzeba obejrzeć pacjenta.
Czechosłowacka 38, Łódź
Opel nadal nie dopracował łańcuchów rozrządu wiec już przy 70 tyś w cdti jest słychać charakterystyczny szelest łańcucha lub napinacza. Tak już jest od 10 lat w Oplach. Jednakże falujące obroty to raczej nie rozrząd a faktycznie może to być wtryskiwacz coś w układem paliwowym.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.