Auto to Citroen C4 II 1.6 hdi o mocy 110 km 2011 rocznik z układem start-stop. Auto zostało sprowadzone z zerwanym paskiem rozrządu. Do tej pory wymienione zostały: dźwigienki zaworowe, rozrząd, koła zębate wałka i wału, głowica, zawór EGR, wtryskiwacze (regeneracja), turbina (regeneracja) oraz wyczyszczono mechanicznie filtr cząstek stałych. Objawy, które zresztą są od samego początku: nadmierne dymienie oraz brak mocy silnika. Dodatkowo przy podpiętej wtyczce od alternatora (alternator firmy Valeo tzw. "odwracalny" z funkcją rozrusznika) auto gaśnie po kilku sekundach. Natomiast gdy wtyczka jest odpięta auto chodzi bez ładowania i z objawami opisanymi powyżej.
Witam. Mam problem, do oleju dostała się woda, mechanik mówił że do wymiany jest silnik najlepiej kupić bo jak się wymieni uszczelkę pod głowicą to długo nie pojezdze. Czy to prawda? Kasia
Po naprawie alternatora (regulator, łożysko) ładowanie było tylko przez 3 dni. Samochód ma instalację gazową Vialle (wtrysk ciekłego gazu). Akumulator, jak i samo ładowanie, było sprawdzane po naprawie i wszystko było w porządku. Po trzech dniach znowu brak ładowania. Znowu wymiana regulatora?
Brak mocy i zapalony check engine. Po diagnostyce błędy P0490 wysoki obwód sterowania recyrkulacji spalin i P042F Zawór ERG zablokowany zamknięty. EGR wyczyszczony a problem pozostał bez zmian. Czy to jest już definitywna wymiana zaworu?
samochód ford mondeo diesel samochód w lecie odpala bez problemu natomiast w warunkach zimowych lub wilgotnych nie chce odpalić kolejny raz z rzędu to samo się powtarza ile mechaników tyle teorii przerobiłem kilkanaście warsztatów i trochę pochodzi i gaśnie co robić gdzie się udać pozdrawiam Beata
Dzień dobry mam volvo c 30 1.6 diesel 80 kw z 2008 roku rozpadł mi się pasek rozrządu podczas jazdy czy to są silniki bezkolizyjne czy można zacząć szukać drugi silnik?
Foluszowa 106
65-751 Zielona Góra