POWRÓT

nie ma mocy i gaśnie przy podpiętym alternatorze

Auto to Citroen C4 II 1.6 hdi o mocy 110 km 2011 rocznik z układem start-stop. Auto zostało sprowadzone z zerwanym paskiem rozrządu. Do tej pory wymienione zostały: dźwigienki zaworowe, rozrząd, koła zębate wałka i wału, głowica, zawór EGR, wtryskiwacze (regeneracja), turbina (regeneracja) oraz wyczyszczono mechanicznie filtr cząstek stałych. Objawy, które zresztą są od samego początku: nadmierne dymienie oraz brak mocy silnika. Dodatkowo przy podpiętej wtyczce od alternatora (alternator firmy Valeo tzw. "odwracalny" z funkcją rozrusznika) auto gaśnie po kilku sekundach. Natomiast gdy wtyczka jest odpięta auto chodzi bez ładowania i z objawami opisanymi powyżej.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
TopLine Mechanics

Foluszowa 106, Zielona Góra

A gdzie auto było robione wcześniej?
Błędy jakie pokazuje ?


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat