POWRÓT

Pytania kierowców (92)

  • Seat cordoba 1,6 1998 5-dzwi: Blokujące się dzwi przednie

    W lecie wszystko pracuje prawidłowo. W czasie przymrozków zamek otwiera się i drzwi też. Problem następuje po zamknięciu drzwi. Zamek wewnętrzny i zewnętrzny jakby są wyłączone ruszają się ale w ostatniej fazie pracy nie dają oporu. Po nagrzaniu kilkanaście minut jazdy, drzwi działają prawidłowo.

    Odpowiedzi (4)


  • SEAT LEON SPIRIT-2002: Nie gaśnięcie lampek usterka ukł.wydechowego oraz EPC

    Po włączeniu silnika nie gasnie lamka usterka układu wydechowego.Jak w czasie jazdy gwałtownie wcisnę pedał gazu zapala się lamka EPC a czasem też odłancza pedał gazu.Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu można jechac dalej,choć pali się lampka usterka ukł wydech.

    Odpowiedzi (3)


  • Opel Vectra B FL 99r.: awaria wysprzęglika hudraulicznego sprzęgła

    witam serdecznie. moim problemem jest częsta awaria wysprzęglika sprzegla, w ciągu 2 lat musiałem wymieniac 3 razy i nadal nie wiem co jest przyczyną. najgorszy jest ubytek płynku hydraulicznego który musze czesto dolewac. czy powodem moze być zly montaz ? czy to bardziej wina skrzyni biegów

    Odpowiedzi (5)


  • VW Touran 1.9TDI , 2008 rok produkcji.Climatronic.: Nie działa Webasto

    Witam ! Pod maską ,na ramie auta mam tabliczkę znamionową ,że auto posiada Webasto .Jednak w aucie nie znajduję nigdzie centralki ani Webasto nie działa więc o co tu może chodzić ? Auto posiada climatronic i pełne wyposażenie elektryczne.

    Odpowiedzi (4)


  • Audi A4 B6 (2000-20004) : Jaki silnik pod LPG do Audi A4 B6

    Witam. Planuję zakup wyżej wymienionego modelu pod kątem montowania instalacji LPG. Szukam porady, jaki silnik wybrać, aby najlepiej zniósł pracę z instalacją gazową? Znacie może jakiś zestaw (silnik+konkretna instalacja), które bardzo się lubią?

    Odpowiedzi (5)


  • Audi A4 B5 1.9 TDI 1998: Czy można mieszać płyny chłodnicze G12 różnych producentów?

    Potrzebuję porady. Muszę dolać czerwonego płynu do chłodnicy G12. Do tej pory zawsze kupowałem koncentrat FEBI, ale znalazłem gotowy płyn do chłodnic G12 firmy HART. Czy mogę zmieszać te dwa płyny? Czy ktoś wie z doświadczenia czy warto zalać płynem firmy HART? Pozdrawiam i czekam na odp.

    Odpowiedzi (4)


  • Audi S4 B5, 2.7 V6 BiTurbo Quattro: Chlupotanie wody w okolicy deski rozdzielczej

    Od jakiegoś czasu, gdy dodaję gazu do 3 tyś obr/min. to gdzieś pod tapicerką słyszę dziwny odgłos przelewającej się wody. Jak by chlupotanie wody. Dodatkowo samochód słabo nagrzewa się w środku przy ustawieniu ogrzewania na maxa. Gdy odkręcam korek zbiorniczka wyrównawczego to jest on ewidentnie zassany. Co to może być?

    Odpowiedzi (4)


  • Audi A4 B5 1.9 TDI 1999 Avant: Czy można mieszać ze sobą płyny chłodnicze G12 i G13?

    Potrzebuję odpowiedzi na krótkie pytanie. Czy płyny chłodnicze G12 i G13 można ze sobą mieszać? Wiem tez, że są G12+ i G12++, ale chodzi mi o ten najzwyklejszy G12. Przy okazji jeżeli ktoś wie, to może powiedzieć jak to jest z tymi + i ++. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi (5)


  • Audi A4 1998 : Doposażenie samochodu z ABS w układ EDS

    Witam. Chciałbym doposażyć samochód w układ EDS. Obecnie seryjnie mam tylko ABS. Czy jest taka możliwość i czy dużo elementów trzeba dokładać?

    Odpowiedzi (3)


  • Opel Astra 1,4 B/G 1992: dlaczego wycieraczki nie działają

    Witam mam problem z wycieraczkami u Opla Astry 1,4 1992 w hatchbacku. Problem polega na tym iż z nie wiadomych mi przyczyn przestały działać(z dnia na dzień). Może to być wina iż były duże mrozy i przymarzły? Czy może woda się dostała do silnika i dlatego? Nie wiem i dlatego proszę o rade. Zaznaczam że bezpiecznik wymieniony i jest ok. A i jakie koszty będą wymiany silniczka przy przednich wycieraczkach, i dodam ze tylna wycieraczka działa wiem ze to inny system więc dlatego pytam czy jest sens jechac do mechanika czy mogę to zrobić sam.

    Odpowiedzi (3)


  • Volkswagen golf 4 1.4 16V: Duże ubytki oleju silnikowego w golfie 4

    Mam taki problem, że samochód bierze ok. 6 litrów oleju silnikowego na 10 tyś km. Wydaje mi się to całkiem sporo i ciagle muszę pilnować poziomu. Najszybciej widać jego ubytek jak jeżdżę na trasie ponad 100 km/h. Miałem wymieniane uszczelniacze zaworów i zmienioną odmę ponieważ poprzednia pękła całkowicie. Czy jakieś płukanie silnika przed wymianą oleju może go jakoś uszczelnić? Co można oznaczać tak intensywne znikanie oleju silnikowego? Wycieków żadnych nie zauważyłem. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (6)


  • volkswagen golf mk3 1.4 aex: drastyczny wzrost temperatury podczas stania w korku

    Witam, problem z silnikiem zaczał się po wymianie chłodnicy i oleju. Jadąc na trasie wszystko jest ok, jednak gdy zatrzymam się potem w korku, temperatura drastycznie wzrasta i zaczyna piszczeć ciśnienie oleju. Co może być przyczyną?

    Odpowiedzi (6)


  • Volkswagen Golf 4 1.4 benzyna: dym z rury wydechowej powyżej 4000 obr

    Witajcie. Przy prędkości obrotowej ponad 4000, z rury wydechowej wydobywa się chmura ciemnego dymu i czuć spalony olej. Co może być tego przyczyną?

    Odpowiedzi (8)


  • Ford C-Max 1.8 TDCI 2008: Montaż podgrzewanej szyby czołowej

    Witam, mam samochód ze zwykłą szybą czołową. Chciałbym zamontować szybę podgrzewaną elektrycznie, tylko czy jest taka możliwość?

    Odpowiedzi (4)


  • for galaxy 2001: problem przy wysprzęglaniu

    przy wysprzęglaniu spadają obroty, często auto gaśnie, był błąd czujnika prędkości w skrzyni, wymieniony, problem pozostał, wymieniony silnik krokowy, czujnik wału i wałka rozrządu, odpowietrzenie skrzyni korbowej pokazał sie błąd c227f, podobno dotyczy abs, ale czy dawałby takie objawy? kiedyś był też błąd P1703 przełącznik skrzyni biegów sprzęgła, czyżby czujnik sprzęgła? każdy elektryk znajduje inny błąd auto ford galaxy 2,3

    Odpowiedzi (4)


  • VW golf MK4 TipTronic: Wymiana sterownika skrzyni biegów MK4 TipTronic

    Witam, ostatnio skrzynia ma problemy z wrzuceniem 2 biegu podczas przyspieszania. Do wymiany podobno kwalifikuje się sterownik skrzyni i tutaj moje pytanie, bo mechanik stwierdził, że do tego trzeba zdemontować skrzynię. Czy to prawda? Znalazłem w internecie przykładowy sterownik i nie wygląda on na taki, który byłby gdzieś wewnątrz skrzyni. Dokładne dane silnika i skrzyni to 2003r. 1.9 TDI 131 koni, ASZ TipTronic. Skrzynia GNY 2901 PW071 4118747 a gdzie indziej JP JC7 09A321105

    Odpowiedzi (3)


  • skoda fabia 2004: skoda 1,4 mpi

    Witam.Skoda Fabia 1,4 mpi.Wjechała do garażu i po dwóch dniach auto nie pali.Podczas ostatniej jazdy zapalił się chek,komputer pokazał błąd;obciążenie silnika.Co może być przyczyną?Przyczyną przepustnica?Czy rozrząd przeskoczył?Znam taki przypadek że auto tej samej marki w identyczny sposób stanęło i pacjent go ciągał no i wiadomo motor do wymiany.Pozdrawiam.

    Odpowiedzi (7)


  • Opel Zafira 1999 rok, 1.8 16v: Błąd przepływomierza w Oplu Zafira 1.8 16V

    Witam, mam problem z zafirą. Komputer pokazywał błąd przepływomierza, więc wymieniłem przepływomierz na chiński zamiennik. Jakiś czas było ok, ale problem wrócił. Uznałem, że to wina zamiennika, wiec kupiłem oryginalny. Tym razem dłużej wszystko bylo ok, ale problem znowu powrócił. W trakcie gdy pojawia sie check engine następuje szarpnięcie samochodem. Check zapala się i gaśnie, i tak na zmianę. Skoro komputer pokazuje błąd przepływomierza, ale to nie przepływomierz, to co jeszcze można sprawdzić? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (5)


  • VW Passat b6 2.0 tdi 140km BMP : Słaby przy przyspieszaniu między 1 tyś a 2 tyś obrotów

    Witam, VW Passat b6 2.0 tdi 140km mało mocy w przedziale obrotów 1-2 tyś później jak się turbo włącza to już zaczyna coś ciągnąć, przy ruszaniu lub zmianie biegu na wyższy w przedziale tych obrotów samochód ma dużego muła, proszę o podpowiedź ci może być uszkodzone

    Odpowiedzi (4)


  • Opel astra 1998: Naprawa bez uzgodnienia kosztów

    Witam, oddałam do naprawy opla astrę 1.4 1998 z powodu gaśnięcia na bardzo niskich obrotach i palącej się kontrolki "check engine". Przed naprawą prosiłam wyraźnie o kontakt w sprawie kosztów naprawy. Po kilku dniach dostałam telefon, że przyczyną usterki jest zawór egr, którego wymiana będzie kosztować 700-900 zł, a za wymianę świec, końcówki rury wydechowej i jeszcze tam czegos facet chce 900 zł. Żadnej z tych napraw ze mną nie uzgodnił. Samochód jest wart jakieś 2000/3000 zł i cena naprawy jest dla mnie absurdalna. Co robić?

    Odpowiedzi (6)


ODPOWIEDZI

AUTO-SERWIS Michał Mazur
opinie: 52 ******

Wyzwolenia 122D
85-790 Bydgoszcz