Volkswagen golf 4 1.4 16V
Mam taki problem, że samochód bierze ok. 6 litrów oleju silnikowego na 10 tyś km. Wydaje mi się to całkiem sporo i ciagle muszę pilnować poziomu. Najszybciej widać jego ubytek jak jeżdżę na trasie ponad 100 km/h. Miałem wymieniane uszczelniacze zaworów i zmienioną odmę ponieważ poprzednia pękła całkowicie. Czy jakieś płukanie silnika przed wymianą oleju może go jakoś uszczelnić? Co można oznaczać tak intensywne znikanie oleju silnikowego? Wycieków żadnych nie zauważyłem. Pozdrawiam
oswiecimska 71, chrzanów
..jesli rzeczywiscie mie ma wycieków to oczywiście jest problem z uszczelnieniem wewn. silnika. moą byc pierscienie lub uszczelniacze zaworowe badz ogolne zurzycie silnika
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Typowy problem dla tej jednostki w grupie VW - pierścienie tłokowe do wymiany.
Sztumska Wieś, Sztum
Dlatego te samochody sa bardzo tanie i łatwo jest utargować cenę 1.4 16V są nieudaną jednostką . Silnik ma słabą trwałość. Nie pomaga częste wymienianie oleju . Proponuję zmianę silnika na 1.6 sr
ul. Spacerowa 26, Tarnów
Typowa usterka dla tego silnika. Pierścienie tłokowe do wymiany.
Wyzwolenia 122D , Bydgoszcz
Problemem w tych silnikach są pierścieni w gorszym przypadku to tłoki uległy uszkodzeniu.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.