POWRÓT

volvo xc60 rok 2012

uchodzacy płyn chłodnicy

Witam mam volvo xc60 diesel od jakiegos czasu musze dolewac płynu do chłodnicy do zbiorniczka po odkręcaniu korka dochodzi do zassania i troche płynu wraca do zbiorniczka ale po dniu dwóch dniach muszę troszkę dolać przebieg jest 140 000 a rok 2012... A i robie to na zimnym silniku,odkrecanie korka i tak nie dochodzi do kreski max i za niebawem musze troche dolac...

Aktualizacja 1
co2 było sprawdzane i płyn sie zabarwił.
tylko samochód nie kopci a słyszałem ze przy głowicy powinien kopcic i jeden z wezy nie jest tez twardy.jakies 3 miesiace temu mialem podobna sytuacje i było ok po wymianie chłodniczki spalin była to uzywka moze znowu to...
a po za tym jaki jest koszt naprawy uszczelki pod głowica?
dziekuje za odpowiedzi

Aktualizacja 2
witam tego się bałem...
tylko zastanowiło mnie jeszcze to że przez 4 miesiące było ok od ostatniej tego typu sytuacji było ok moga byc takie przerwy i znowu problem się pojawia?...
dziekuje za odpowiedz.

Aktualizacja 3
dokładnie bardzo dziękuję za pomoc i za to że męczyłem pytaniami...

Aktualizacja 4
witam teraz nie ubywa płynu lecz co jakis czas musze odkrecac korek wlewu płynu zeby wrócił do normalnego poziomu zasysa mi go a po odkreceniu korka wraca z powrotem,hm dlaczego jest zapowietrzony czy tak zasysa

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ
Michał | INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ

ul. KORZENIOWSKIEGO 38, GDAŃSK

trzeba sprawdzić szczelność układu a jeśli jest szczelny to czy głowica nie jest pęknieta (zawartość CO2 w układzie )

Stacja Obsługi Samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja Obsługi Samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Najpierw proszę sprawdzić czy w układzie chłodzenia nie ma wycieków

INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ
Michał | INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ

ul. KORZENIOWSKIEGO 38, GDAŃSK

jeśli płyn się zabarwił to jasne jak słońce że spaliny dostają się do układu, nie musi kopcić, i węże nie musza być twarde, to stara szkoła nie zawsze w każdej marce się sprawdza, i odwrotnie, bez podania modelu silnika nie jestem w stanie określić kosztów naprawy (wstępnych kosztów), dokładne koszty zawsze wychodzą po rozebraniu i weryfikacji, po za tym uszczelek sie nie naprawia a wymienia, do tego standardowo planowanie głowicy, sprawdzenie na szczelność itd.

INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ
Michał | INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ

ul. KORZENIOWSKIEGO 38, GDAŃSK

może się problem pojawiać i znikać, ale sprawdziłbym bym też tą chłodniczkę bo może być trefna przecież używana,

INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ
Michał | INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ

ul. KORZENIOWSKIEGO 38, GDAŃSK

oby się udało, proszę polecić mnie znajomym o ile jest Pan z mojego rejonu, posiadam dobry komputer diagnostyczny nie jakieś tam interfejsy do laptopa, i 28 lat doświadczenia w zawodzie

INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ
Michał | INFINITY AUTOMOTIVE SERVICE MICHAŁ KUŚMIERZ

ul. KORZENIOWSKIEGO 38, GDAŃSK

no to robi się coraz gorzej, radziłbym nie czekać aż się cały silnik rozsypie tylko zacząć działać


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika