POWRÓT

Skoda Octavia 2.0 TDI BKD 2010

Turbina do regeneracji ?

Po manewrze wyprzedzania lub na autostradzie turbina przestała pracować, ponowne uruchomienie samochodu rozwiązuje tymczasowo problem. Wymiana turbiny czy inny problem ?

Poniżej log z VCDS'a zrobiony pare dni temu:

000564 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Link błędów: 255
Przebieg: 275354 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2013.07.12
Czas: 05:41:23

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Prędkość: 118.0 km/h
Obciążenie: 58.0 %
Napięcie: 14.67 V
Bity binarnie: 11001000
Ciśnienie rzecz.: 2121.6 mbar
Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Centrum Baranowski
UMÓW WIZYTĘ
ACB | Auto Centrum Baranowski

os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań

Wygląd na zacinanie się kierownic od turbo


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika