POWRÓT

Tryb serwisowy, szarpanie, nierówna praca silnika.

Witam mam problem z moją corsą i nie wiem co to może być.
Auto zaczęło szarpać i zapaliła się kontrolka serwisowa. Na wolnych obrotach auto nierówno pracuje.

Jakiś rok temu już wymieniałem "listwę wtryskową", bo też nie miał mocy ale nie szarpał.

Teraz odstawiłem auto do warsztatu. Zaczęliśmy od wymiany filtra paliwa i sprawdzenia komputera. Wykazał błędy 2 wtryskiwaczy. Mechanik powiedział że to mogła być wina zapchanego filtra, ale nie gwarantuje że nie padają wtryski.

Miesiąc po wymianie filtra paliwa było ok, teraz znowu przy odpalanie zwłaszcza jak jest zimno silnik tak się trzęsie, że rzuca całym autem. I zapala się kontrolka trybu serwisowego. Po ustabilizowaniu się obrotów (jakieś 30 sekund) auto się uspokaja i teoretycznie działa normalnie. tylko że trochę strach nim jeździć gdyż jest tak niepewne.

Co to może być? Wtryski jakiś sterownik silnika??? Samochód oddawac do mechanika ogólnego czy do speca od diesla?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Jesli auto wchodzi w tryb awaryjny,to są zapisane kody błędów,konkretny trop o jaki układ chodziJesli mechanik twierdzi ze to mogą być wtryskiwacze,to powinien sprawdzić komputerowo korekty.Potrzebna dobra interpretacja i dobra diagnostyka ,porządnym sprzętem.Raczej nie ma problemu elektrycznego wtryskiwacza[cewka].Jesli inny mechanik stwierdzi po odgłosie pracy ze moze to być wtryskiwacz,to musi zawiezc do firmy która to wyczysci,zregeneruje


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat