Ford Focus 2.0 TDCI 136 KM 2006
Witam. Auto odpala normalnie , gdy się rozgrzeje silnik pracuje równo na wolnych obrotach, ale gdy ruszam wolno szarpie i kopci na biało, gdy wciśnie się mocno gaz jedzie bez problemu i mocy nie brakuje? Co może być przyczyną tego szarpania i kopcenia przy małych obrotach? Przy ciągłej jeździe na wyższych obrotach nie kopci. Pytanie już było, ale dodam, że po podłączeniu do kompa nie pokazuje żadnych błędów. Czy komputer jest w stanie wykryć uszkodzenie wtrysku( ten pod który podłączam na pewno nie ;))? Czy jedynym sposobem jest ich wyjęcie i sprawdzenie?
Śródmieście, Wałbrzych
O ile sobie przypominam tez udzielałem porady do pana pytania.Tak ,na komputerze widać korekty wtryskiwaczy,norma to 1,2 ,tz.jest to norma graniczna powyżej której wszelkie wyższe wskazania mówią o uszkodzeniu ,laniu,wtryskiwacza.mozna zrobić test przelewowy wtryskiwaczy lub sprawdzenie ich na maszynie
ul. Szczęśliwa 9 , Gdańsk
Witamy, za dymienie i szarpanie na wolnych obrotach w silniku wysokopreznym odpowiada zazwyczaj stan ukladu wtryskowego, stan wtryskiwaczy sprawdzi profesjonalny komputer diagnostyczny, mierzac ich korekcje. Nalezy rowniez sprawdzic reszte ukladu paliwowego, czasami powodem moze byc np. zabrudzony filtr paliwa. Silnik wysokoprezny wymaga szczegolnej dbalosci o uklad wtryskowy. W rzadszych przypadkach moze byc to uszkodzenie turbosprezarki. Dokladna diagnostyka powinna byc przeprowadzona w warsztatcie.
Pozdrawiamy
Norauto Gdansk Kielpinek
Łąkowa 46, Bolesławiec
Najlepszym rozwiązaniem będzie wyjęcie wtrysków i sprawdzenie ich na markowym sprzęcie do tego przeznaczonym.Pozdrawiam
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.