POWRÓT

stuki zawieszenia, kierownica pływa, pisk z przodu auta

1. Do 1000 obrotow, szczegolnie przy ruszaniu badz cofaniu w sumie logiczne, na rozgrzanym silniku cos mi puka w zawieszeniu, co to moze byc?2. Kierownica nie wiem jak to nazwac plywa nie jest sztywna na nierownosciach np. Kostce na prostej drodze dziala bez zarzutu. 3. Przy ostrym skrecie i troche wyzszej predkosci cos mi piszczy z przodu auta.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - opis wskazuje na problemy z zawieszeniem - za takie objawy odpowiadają luzy w zawieszeniu - czyli wybite tuleje wahaczy , sworznie, końcówki drążków , proszę podjechać na stację diagnostyczną - na tzw. szarpaka

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Oczywiscie ,problemy są w zawieszeniu,pływanie pojazdu to napewno sworznie,lecz z opisu stanu auta to bedzie kompleksowy przegląd zawieszenia i wymiana podzespolow.Nalezy podjechc na sciezkę diagnostyczną lub do mechanika i szybko oceni co do roboty

AUTO CENTRUM ''ALLCARS'' Wulkanizacja i Serwis Klimatyzacji

ul.Bolesława Krzywoustego 6-12, Wrocław

witam
nie da się odpowiedzieć na te wszystkie pytania nie mając auta na warsztacie
za dużo jest tych objawów i dlatego proponuję udać się jak najszybciej do warsztatu
pozdrawiam

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Proszę sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy pod kątem luzów oraz zużycie tulei metalowo-gumowych zawieszenia.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat