POWRÓT

Stuki w Mustang V6 4.0 2008 po wymianie sprzęgła na LUK 07202 RepSet

Jeżdżę Mustangiem V6 4.0 2008 manual, od 2010 roku, czyli już 9 lat. Usłyszę w nim każdy "dziwny dźwięk". W 2018 przy przebiegu 55 tys mil (88 tys km) sprzęgło zaczęło się ślizgać na 4-5 biegu na autostradzie, w mieście jeszcze było OK. Kupiłem nowe sprzęgło LUK 07202 Flywheel included; Slave Cylinder included; RepSet® (zestaw: koło zamachowe, sprzęgło, docisk, łożysko, wysprzęglik). Założyłem kilka dni temu i już na jeździe próbnej usłyszałem stuki i chrobotanie -> czyli "dziwne dźwięki".

Stuki słychać:
1. Na postoju, w okolicy 2000 RPM z wciśniętym sprzęgłem - bez biegu po szybkim dodaniu gazu (kopnięcie w gaz)
2. Na postoju, w okolicy 2000 RPM z wciśniętym sprzęgłem - na 1 lub 2 po szybkim dodaniu gazu (kopnięcie w gaz)
3. Na postoju, w okolicy 2000 RPM bez sprzęgła po szybkim dodaniu gazu (kopnięcie w gaz)
4. W czasie jazdy, na 1 biegu w okolicy 2000 RPM
5. W czasie jazdy, na 2 biegu w okolicy 2000 RPM

Stuków NIE SŁYCHAĆ:
1. Na postoju, od 800 do 3500 RPM przy wolnym i płynnym dodawaniu gazu (powyżej 3500 RPM nie testowałem)
2. Na postoju, od 800 do 3500 RPM na stałych obrotach (powyżej 3500 RPM nie testowałem)
3. W czasie jazdy, od 800 do 3500 RPM przy wolnym dodawaniu gazu (powyżej 3500 RPM nie testowałem)

Proszę o wskazówki co może być przyczyną stukania, chrobotania? Dla chętnych, mogę podesłać nagrane dźwięki z jazdy próbnej

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
MacBike naprawa motocykli Gdańsk - Pruszcz Gdański

Topolowa 2d, Łęgowo

Do weryfikacji na serwisie


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat