POWRÓT

Silnik zablokowany

Witam.
Posiadam Insignie 2.0 cdti Sri. Samochód po zgaszeniu silnika więcej nie odpalił. Przeskoczył pasek rozrządu i połamał dźwigienki zaworowe sztuk 8 na wydechu. Po wymianie ma nowe silnik zablokowany na wale korbowym nie da się obrócić. Głowica do góry zawory całe proste głowica po teście szczelności wiec ja przykręciłem z nowa uszczelka. Popychacze wyczyszczone przepompowane olejem wszystko pozakładane ale silnik jest zablokowany. Jaka może być jeszcze przyczyna? Czy jeśli zerwał się klin ma kole korbowym czy może być przyczyna obrócenia kołem korbowym ze pasek nie da rady pociągnąć do obrotu wałków rozrządu bo koło nie obraca wałem korbowym?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

Witam, zamieszczony opis problemu jest mało czytelny -zwłaszcza w drugiej połowie , rozumiem że nie da rady obrócić wałem korbowym - pytanie czy była próba obrócenia nim przy zdjętej głowicy , być może jest zakleszczony tłok w cylindrze i to może być przyczyną problemu , może tłok jest uszkodzony , może w wyniku kolizji doszło do uszkodzenia korbowodu,,,,


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat