Alfa Romeo GT 3.2
Witam, problem pojawia się w zakresie prędkości obrotowej 1500-2500, z reguly gdy na dworze jest cieplej. Np. Podczas delikatnej jazdy 80km/h na 5 biegu, jak lekko chce przyspieszyc to samochod zaczyna szarpać jak by paliwo nie dochodziło, a jak wcisnę gaz mocniej to objawy ustępują. Czy może to być spowodowane przez zawór EGR? Jakies inne pomysły?
Chrzanowska 57c, Mysłowice
Witam,
proszę sprawdzić układ zapłonowy, czyli świece zapłonowe, cewki.
ul. Rolna 8, Kielce
Dobrze kombinujesz. Możesz mieć przywieszony zawór EGR i nie domyka się do końca pozwalając by spaliny zalewały komore spalania dlatego zdusza się chwilę, Tak jak kolega powyżej sprawdź świece i przewody jeżeli nie były od dłuższego czasu wymieniane ale ostatnio miałem taki sam problem i okazało się ze takie objawy dawała cewka. Przy utrzymywaniu stałej prędkości na 5 biegu i niskiej prędkości obrotowej następowało wypadanie zapłonu. Na wyższych obrotach szedł jak demon. Komputer nie pokazywał żadnych błędów. Jak masz skąd podmienić cewkę zacznij od niej.
Śródmieście, Wałbrzych
Prace EGR, czyli otwieranie i zamykanie,zaobserwujemy podczas jazdy, na testerze diagnostycznym w danych bieżacych/procent otwierania i zamykania/Poza tym co oczywiste sprawdzimy kody jesli są,i jezeli to cewka to wystepuje jako wypadanie zapłonów.Mogą to byc tez wypalone swiece
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.