POWRÓT

Przydławianie silnika

Meriva 1,6 16V 105KM benzyna. Silnik na postoju pracuje w całym zakresie obrotów normalnie. Podczas jazdy gdy za kimś jadę i muszę odrobinę odjąć gazu tak aby minimalnie zmniejszyć prędkość to po ponownym lekkim dodaniu gazu silnik się przytyka na chwilkę i szarpnie samochodem. Dalej już pracuje płynnie do ponownego lekkiego zwolnienia. Gdy całkowicie zdejmę nogę z gazu i potem przyśpieszę bardziej dynamicznie to przeważnie ten problem nie występuje. OBD II zgłasza błąd P1113. Gdy go wykasuję to pojawia się po dosyć krótkim czasie ponownie. Samochód kupiony tydzień temu. Sprowadzony z Niemiec 147000km na liczniku. Filtr powietrza wymieniony. Na wolnych obrotach pracuje równo i cicho.

Aktualizacja 1
Już jest ustalone, że to siłownik wibrujących klapek kolektora dolotowego.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTO-NAPRAWA

ul. Gen. I.Prądzyńskiego 60, ŁÓDŹ

Sprawdzić świece i cewkę

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Sprawa dotyczy klap wirowych na kolektorze dolotowym,nalezy udac sie do warsztatu na sprawdzenie czy nie spadło ciegno klap lub cos innego .Może być ew,uszkodony czujnik połozenia klap[raczej nie],ale on informuje nas o usterce

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Albo uszkodzony przepływomierz


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat