POWRÓT

Problem z wypalaniem DPF

Witam. Mam taki problem, mianowicie. Wymieniłam w swoje AR 159 1.9JTM praktycznie wszystko co związane z DPF a mimo to dalej się nie wypala. Brak mi już pomysłów.
Wymieniłam już czujnik różnicy ciśnień, temperatury spalin, mowy EGR oryginalny, nowy czujnik położenia wału, czujnik na pedalach, dodam jeszcze że była regenerowana turbina i wtryski, wymieniany był zawór overbost. Założony regenerowany filtr DPF. Po przejechaniu około 700km filtr włączył wypalanie ale następne wypalanie po przejechaniu 800km już nie doszło do skutku i wywaliło błąd check i auto wchodzi w tryb awaryjny. Może coś w komputerze jest nie Tak? Brak pomysłów.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Diagnostic Car Klaudiusz Krasocha

Opolska 5a, Wrocław

A CO TO ZNACZY REGENEROWANY DPF ?

Porównaj ofert OC.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Może jednak zrobić porządną diagnostykę przy użyciu testera

P&P Common Rail
UMÓW WIZYTĘ

Kowalska 107, Wrocław

Witam. W tym przypadku potrzebna jest dokładna diagnostyka. Co oznacza DPF po regeneracji?

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Wygląda ze dpf ma niewielką sprawność tzn.jest calkowicie zablokowany,zalany,przetopiony w srodku.Wymiana na nowy

ASS  Paweł Szudzik naprawa skrzyni biegów

Majkowskiego 5, Pruszcz Gdański

DPF nowy i będzie po kłopocie.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat