POWRÓT

Problem z prawidłowym pomiarem stanu oleju vs. uszkodzona turbina i intercooler

Witam. Kilka dni temu zakupiłem Opla Astre J 1.4T 2011 99tyś przejechane.
Mam problem z intercoolerem i turbiną widać dużą ilość oleju pod nimi. Standardowo inetercooler do wymiany turbina do regeneracji. Dodatkowo problem z mierzeniem stanu oleju w silniku tzn. pierwszy pomiar max drugi pomiar pusto a na odwrotnej stronie bagnetu widać olej jakby rozrzedzony chodź nie jestem pewien czy na pewno tak określić jego konsystencję (olej wymieniany w maju tego roku). Jakie badanie powinien wykonać mi diagnosta aby sprawdzić co z tym jest nie tak?
Czy może być to wina wadliwego coolera i turbiny? Komputer wskazuje na 89% do wymiany oleju.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
JG AUTO SERWIS

Dobrzykowice, ul. Wrocławska 2A, Wrocław

W przypadku tego silnika olej w układzie dolotowym wcale nie musi pochodzić z turbiny a z układu odpowietrzania silnika, który jest wadliwy.

Porównaj ofert OC.

P&P Common Rail
UMÓW WIZYTĘ

Kowalska 107, Wrocław

Witam. U pana w aucie turbosprężarka prawdopodobnie jest chłodzona wodą.
Uszkodzona turbina może być przyczyną pańskich kłopotów z samochodem.

AUTOMECHANIKA 24H POMOC DROGOWA  WULKANIZACJA mechanika

Dobiesławice 16, Kraków

intercooler do mycia i sprawdzenia szczelności turbina jak ma luzy osiowy do regeneracji co do stanu oleju może go brakować bo turbina bieże olej


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat