Renault megane 2 1.6 16v 2003
Witam mam problem, a mianowicie jak jest ciepły silnik to nie zawsze chce odpalić za pierwszym razem, tylko zdecydowanie dłużej kręci, co może być przyczyną? A drugi problem to po wymianie klocków oraz tarcz nadal podczas hamowanie piszczy co z tym problemem zrobić?
Aktualizacja 1
Przed wymiana podczas hamowania piszczaly i tarcze były w złym stanie a klocki zostały dodatkowo wymienione i nic poza tym nie było robione
Konduktorska 24, Katowice
w jakim stanie byly poprzednie tarcze i klocki? czy po za wymiana tarcz i klockow cos bylo robione przy ukladzie ham?
Łąkowa 46, Bolesławiec
Co do nie odpalania to trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym czy nie wyrzuca podczas rozruchu błędu częstą przyczyną w takich przypadkach jest czujnik położenia wału.Pozdrawiam
Przechodnia 14, Węgrów
Przyczyną może być np. kończąca się pompka paliwa która po zagrzaniu ma mniejszą wydajność. Należy sprawdzić jakie ciśnienie daje. Przyczyną piszczenia klocków po wymianie najczęściej jest niepoprawny montaż- nienasmarowanie elementów ruchomych, tj. prowadnic zacisku oraz tłoczka. Dodatkowo zgodnie ze sztuką należy oczyścić jarzmo, posmarować styk klocków z jarzmem oraz o czym większość mechaników zapomina- wyczyścić piastę oraz wykonać pomiar bicia piasty
Śródmieście, Wałbrzych
Cięzkie odpalanie na ciepłym-moze być uszkodzony czujnik temperatury,lub nie w pełni sprawny czujnik położenia wału korbowego
ul. Bokserska 9, Warszawa
Jeśli chodzi o klocki, to zawsze przy nowych tarczach zakłada się nowe klocki. Wymieniany był przód i tył? Czy np. tylko przód - może piszczy tył? Niedokładnie Pan opisał problem. Generalnie radziłbym wrócić do mechanika na sprawdzenie co się dzieje z hamulcami. Odnośnie odpalania - proszę zrobić diagnostykę komputerową.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.