POWRÓT

Problem z egr

Mam opla signum 1,9 CDTI 150km. Kupilem go z wycietym dpf. Wszystko bylo dobrze przez pol roku. Pojawia sie blad wziazany z dpf. Silnik traci moc i dynamike. Mechanik stwierdzil ze tak sie dzieje przez egr. Wymienil go i pomoglo, na jakis czas. Nastapila kolejna strata mocy i znowu mul. Kolejna wizyta u mechanika i znowu stwierdzenie; problem z egr. Znowu pomoglo i znowu na krotko. Pojechalem znowu do tego samego mechanika z tym samym problemem. Stwierdzil, ze to problem zwiazany z brakiem dpf i powiedzial mi zebym usunal egr z programu i silnika. Prosze o pomoc, bo mie wiem co robic.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Po wycieciu dpf nalezy programowo wyżucić z oprogramowania czujnik różnicowy ciśnien.Nalezy podpiąć tester diagnostyczny sprawdzić kody i dane bieżące i zobaczyć czy to info w sterowniku silnika dotyczy czujnika roznicowego[informuje o zapchanym dpf,mimo ze go nie ma] czy zaworu EGR.EGR zeby wymienić musi bć uszkodzony elektrycznie-check silnika swieci i nie kasuje sie-inaczej wymiana bezpodstawna.Czysci sie wtedy egr plus kolektor ssący z osadu.Jezeli czujnik różnicowy pokazuje inne cisnienie niz 0,to ktoś to żle lub wcale nie zrobił.Ten mechanik niech sobie wszystko wyłącza a nie komuś.Nie wezmie za to odpowiedzialnosci a pan bedzie miał problemy,A meritum sprawy nie będzie załatwione.diagnoza i teza mechanika musi byc potwierdzona podpięciem testera diagnostycznego

Porównaj ofert OC.

Gascar

Dragana 13E, Gdańsk

jeśli nie ma DPF to trzeba wyłączyć wszystkie błędy z nim związane inaczej będzie wchodził w tryb awaryjny


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat