Renault Scenic 2 1.5 Dci 2005rok
Witam.Mój samochód ma nierówne obroty i spadek prędkości dodam ,że w przewodach paliwowych pokazują się bąble powietrza.Najwięcej ich jest w przewodach od filtra paliwa.Byłam na komputerze niby nie ma błędów (świeciła się kontrolka od wtrysków)która już została skasowana.Niby wtryski są dobre filtr wymieniał mąż 2 razy żadnych przecieków nie widać.Jak można odpowietrzyć te przewody?Pompką nie dało rady.Czy te powietrze może być przyczyną spadku prędkości?Co robić lub gdzie się udać pomocy.
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Falowanie obrotów i spadek mocy to nie efekt zapowietrzonego układu. Przy zapowietrzonym układzie paliwowym byłyby kłopoty z zapaleniem, auto by gasło itp. Pęcherze w przewodach to zapewne wina łączenia na plastikowych spinkach przewodach. Wymienia się w całości.Co do spadku mocy to może pomiar wartości rzeczywistych, a nie samych błędów.
Sosnowa 22, Ełk
Pęcherze to efekt dostawania się powietrza do układu, zapewne przez wyrobione zapięcia. Wadliwe poąłczenie należzy wymienić (cały przewód). Jesli chodzi o spadek mocy, należy zrobic porządek z w.w przewodami, następnie diagnostyka komputerem (parametry) itd.
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Powietrza w ukladzie nie powinno byc. Ewentualnie jakies drobne i to sporadycznie. Naljepiej odpiac przewody od zbiornika i filtra sprawdzic przewody pod cisnieniem. Gdzies wypchnie.
Wojska Polskiego 17, Wadowice
mogą być nieszczelne przewody nadmiaru paliwa z wtrysków lub złączki przy filtrze paliwa(wymiana w całości) nie będzie widać wycieku paliwa. Sprawdzić parametry podczas jazdy.
Domaniów 124, Domaniów
Sprawdzi pompkę przy filtrze paliwa czy nie przepuszcza powietrza,przelewy na wtryskach.Co do mocy sprawdzić czy przy mocnym przyśpieszaniu wyskakuję błąd stop czerwony,sprawdzić korekcję wtrysku na komputerze i ciśnienie paliwa oraz wyczyścić zawór na pompie.Sprawdzić podkładki pod wtryskami
Obserwować czy dymi na czarno.
ul. Żymierskiego 11, Świebodzin
Bardzo często powietrze dostaje się w plastikowej obudowie filtra paliwa, na oringu - gumowej uszczelce. Powiem że już dwa razy miałem przypadek że obudowa była pęknięta - i tylko zmiana na inną rozwiązała problem. Wystarczy tylko mikro pęknięcie , paliwo nie będzie wyciekało - ale powietrze do układu paliwowego się dostanie.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.