Auto Elektronika Tomasz Doering

ul. Żymierskiego 11, Koło małej Figurki., 66-200 Świebodzin

****** 2.8 (3 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Żymierskiego 11, Koło małej Figurki., 66-200, Świebodzin

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Naprawa immobilajzerów prawie wszystkich samochodów,

Naprawa kart Renault, Diagnostyka komputerowa, ogólna Elektryka i Elektronika samochodowa, naprawa alternatorów, rozruszników. Dosłownie mówiąc naprawa wszystkiego co w aucie ma kabelki i prąd.

Więcej

Opinie (3)

Dodaj opinię
2.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Akcja sprzed 2 lat. Myślałem, że chłop się poprawił, ale po przeczytaniu negatywnego komentarza ze stycznia widzę, że niestety nic się nie zmieniło.
    Przestał świecić jeden halogen przedni (przeciwmgielne). Dostęp niełatwy, więc podjechałem do warsztatu około 10.00. Pan Tomasz stwierdził, że to proste i natychmiast się zabiera do roboty. Wręczyłem mu nową żarówkę i poszedłem sobie na spacer po mieście. Po pół godzinie telefon: "sprawy się komplikują, musi wykonać przegląd wiązki elektrycznej, bo prąd nie dochodzi". OK, trudno. Wydłużyłem spacer, zjadłem obiad i wracam do warsztatu (godz ok. 13.00). Praca wre, wiązka na wierzchu, kontrola trwa, "potrzebuję jeszcze ze 2 godzinki". Trudno. Umawiamy się na telefon po zakończeniu zadania. Około 17.00 telefon - "proszę przyjść". Dotarłem po godzinie. Diagnoza: "Nie działa, ta nowa żarówka była zepsuta, kupiłem i dołożyłem dwie nowe, ale i tak nie świecą. Grubsza sprawa, chyba cała wiązka do wymiany, a to może jeszcze nie koniec". Nogi się pode mną ugięły, bo widziałem ile z auta wypatroszył wcześniej. Wsiadam, odpalam, załączam halogeny: świecą! Pan Tomasz w szoku. "Jak pan to włączył?" Normalnie, pokrętłem do włączania halogenów. Co się okazało? Od początku nie potrafił ich włączyć, a przyczyny szukał w instalacji! Cały dzień! Koszmar i porażka. Nigdy więcej i innym odradzam.


    Skoda Octavia rok 2002

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam chciałbym podzielić się moja opinia na temat tego warsztatu. wracając z PL do Holandii 5.01.2019r.(sobota) stanął mi samochód w Niemczech 200 km od granicy z Polska. niestety awaria była na tyle poważna ze musiałem wezwać lawetę. laweciarz zabrał mnie oraz auto do Polski do jego znajomego mechanika mowa tutaj o Panu Tomaszu. auto zostało dostarczone na warsztat do P.Tomasza 7.01.2019r. z samego rana. Po rozmowie oraz diagnozie komputerowej przeprowadzonej przez P. Tomasza stwierdzono ze pompa paliwa jest do wymiany gdzie zaznaczyłem w naszej rozmowie aby założył b.dobra pompę czyli nie zważał na cenę bo jestem tego zdania ze jak już coś mam kupić do auta to porządne a nie chińczyka oraz aby wymienił przekaźnik paliwa. tego samego dnia o godz.15:00 dostaje tel od P. Tomasza ze auto jest juz naprawione z czego się bardzo ucieszyłem. zapomniałem dodać ze musiałem wynająć hotel na 4 dni wraz z moja dziewczyna. po przyjściu na warsztat stwierdziłem ze nadal jest coś nie tak z pompa paliwa ale ze P.Tomasz zapewniał ze nic się nie stanie zaufałem mu. jak wyżej pisałem nie liczyłem się z kosztami nowej pompy ale zdziwiła mnie cena którą otrzymałem do zapłaty za naprawę mojego auta w wysokości 600zł okazało się ze P.Tomasz zamontował pompę za jedyne 270zł oraz filtr paliwa za 150zł nie uzgadniając tego ze mną zapewniając mnie ze wszystko działa i bede jeździł autem dodając ze Nie wymienił przekaźnika paliwa bo jest sprawny!!! Zapłaciłem i podziękowałem. Dojechałem do Holandii przejeździłem 2 dni i znowu wyskoczył mi czek na desce oraz auto nie jeździło tak jak powinno. na drugi dzień skontaktowałem się z P.Tomaszem ale niestety nie uzyskałem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi zakończyłem rozmowę. dnia 22.01.2019r. jadąc do sklepu po pracy auto stanęło i odmówiło dalszej jazdy. auto trafiło do holenderskiego mechanika gdzie okazało się ze pompa paliwa nie została wymieniona na nowa co mnie bardzo zszokowało. Zadzwoniłem do P.Tomasza i powiedziałem mu całą historie po czym przyznał się ze nie wymienił całej pompy tylko jakaś cześć ale pieniążki wziął jak za całą oraz nowa pompę. dnia 26.01.2019r. odebrałem auto od mechanika koszt 300 euro gdzie okazało się ze przyczyną awarii był Przekaźnik Paliwa gdzie prosiłem P.Tomasza o wymianę przekaźnika paliwa wąż jakiś przy silniku "niestety nie jestem mechanikiem wiec nie wiem jak dokładnie się to nazywa"
    oraz przepływomierz . mechanik w Holandii stwierdził ze niepotrzebnie P.Tomasz wymienił pompę paliwa do tego nie cala pompę gdzie policzył sobie jak za całą nową. skontaktowałem się z P.Tomaszem tel powiedziałem jak cała sprawa wyglada i zażądałem zwrotu pieniędzy za pompę paliwa w wysokości 270zł przesłałem mu zdjęcie faktury oraz wymienionych części. po krótkiej rozmowie stwierdził ze nie jest "czarodziejem" i ze próbuje go oszukać. dalsza rozmowa nie miała dla mnie sensu powiedziałem ze sprawa trafi do rzeczoznawcy samochodowego i zobaczymy czy mam racje aby dostać jakąkolwiek rekompensatę.


    Audi A4 B6

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto w końcu zostało naprawione. Miałam problem z immobilajzerem, ale mam usunięty na zawsze :-)


    Renault Laguna 2.0

Nasze porady (46)

Witam. Jako, że poszła uszczelka pod głowicą to olej dostał się do układu chłodzenia. Układ został przepłukany, ale po kilku dniach znowu widzę plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Ile razy albo jak skutecznie RAZ, przepłukać taki układ z całego oleju? Pozdrawiam
Mercedes Benz w210 300 TD 1998 rok
Mam w zestawie z samochodem 3 kluczyki. Jeden z logiem mercedesa i dwa robocze. Jeden z nich się rozładował i po prostu wymieniłem w nim akumulatorek. Teraz stacyjka go nie widzi i nie mogę odpalić samochodu. Kluczyk w kształcie tak zwanej “rybki”.
Mercedes W202 2.0 diesel
Witam. Muszę wymienić silnik w samochodzie (względy ekonomiczne) i mam okazję kupić jeden sprawdzony ale z modelu gdzie nie było obrotomierza. Ja w swoich zegarach mam obrotomierz, czy da się jakoś to podłączyć do tego silnika, żeby ten obrotomierz jednak mieć? Pozdrawiam
Alfa 147 2001 1.9 JTD
Problem jest ze sprzęgłem. Aby wbić bieg muszę wcisnąć pedał do samej podłogi, inaczej nie wbiję biegu. Do tego pedal sprzęgla stawia duży opór. prosze o porade

Podobne warsztaty


Marki samochodów naprawiane przez warsztat