POWRÓT

Paląca się kontrolka emisji + tryb awaryjny

Od dłuższego czasu pali mi się kontrolka emisji (żółty silniczek z kluczykiem). Byłem z tym u mechanika, i sprawdzany był EGR, wymieniany elektrozawór, sprawdzana vacum pompa, szczelnosc wężyków turbo. Turbina sama w sobie chodzi bardzo dobrze. Samochód raz jeździ świetnie, a innym razem (od samego odpalenia samochodu) muli, obroty maksymalnie osiągają 3500 i włącza się jak by tryb awaryjny. Po jakimś czasie to ustaje i tak na zmiane

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilny Serwis PAT-Adam Szafrański,mechanik mobilny,warsztat

Domaniów 124, Domaniów

sprawdzic błedy na komputerze, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Dosyć istotny jest fakt jakie błędy kryją się pod "żółtym silniczkiem".

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Jezeli pali sie jakakolwiek kontrolka nie ma co liczyc ze zgasnie nie w tym rzecz,Nalezy zrobic porządna diagnostykę komputerową i sprawdzic kody,pózniej dobra interpretacja usterki,nastepnie obserwacja danych bieżących podczas jazdy z testerem, urządzen które nas interesują

Mechanika Pojazdowa AUTO-DIAG Daniel Firek

Naprawa 26, Jordanów

Porządna Diagnostyka Komputerowa NIE polegająca na samym odczycie błędów znajdujących się w ECU a dodatkowo sprawdzeniu statycznych i dynamicznych parametrów rzeczywistych silnika (logi)

MECHANIKA POJAZDOWA-MOTOCYKLOWA SLAWOMIR KNAPPE

Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew

Najlepiej podpiąć kompa wsiąść w auto i sprawdzić parametry silnika podczas jazdy. Jeśli nic nie pokaże sprawdzić układ paliwowy może coś zatyka dopływ paliwa.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat