Opel Meriva 2008 benzyna 1,4
Podczas jazdy zgubilem korek od chlodnicy - szybko sie zorientowalem zatrzymałem bo temperatura od razu skoczyla do 100 stopni (przypuszczam ze wylecal z powodu duzego cisnienia) Zdarzyło mi sie to juz drugi raz (poprzedni 10000 km wczesniej) . Zakupilem nowy korek i dolalem plynu chlodniczego okolo 1,5 litra (tyle ubyło) . Na razie przejechalem 1500 km i nic sie nie dzieje. temperatura na wskazniku po 5 minutach pracy rośnie do 85 stopni i waha sie miedzy 85 a 90 stopni (wczesniej tez tak bylo) . Czy to jest prawidlowe zachowanie ?
F. Philipsa 8, Piła
witam, nie chcę być złym prorokiem , ale może to wskazywać na uszkodzenie uszczelki pod głowicą
ul. Bokserska 9, Warszawa
Jeżeli płynu nie będzie ubywać a temperatura płynu taka jak opisana to wszystko jest w porzadku
Przechodnia 14, Węgrów
Wskazanie poprawne, a co do korka- mógł być po prostu założony niewłaściwy, o niedobrym ciśnieniu otwarcia.
Obornicka 217 / brama 17/18, Wrocław
Jeśli nie ma wycieków i silnik nie został przegrzany to niem czym sie martwić . temp jest ok.
W razie jakichś problemów czy obaw można przyjechać i sprawdzimy czy uklad dziala poprawnie
pozdrawiam
Paczkowska 26, Wrocław
Proponuję skorzystanie z pomocy warsztatu. System chłodzenia silnika jest dosyc złożonym zagadnieniem i bez urządzeń testujących ciężko będzie jednoznacznie zdiagnozować prawidłowość działania układu.
Robotnicza 72A, Wrocław
WITAM.
Takie wahania temperatury są w normie.
Pozdrawiam.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.