POWRÓT

Opel Insignia A 2009-2017

Opel Insignia A, które silniki ?

Które z silników w Oplu Insignia pierwszej generacji polecacie ?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Generalnie mówiąc - benzynowe.

Jack car service
Jack | Jack car service

Wieruszowska 10, poznan

Tylko benzyna 1.8 reszta to kupa ....szajsu

Quest Auto Serwis - OPEL
Paweł | Quest Auto Serwis - OPEL

Antoniewska 46A, Warszawa

Z benzynowych:
1.4 turbo - trochę za słaby do tego nadwozia ale nie ma z nim jakiś wielkich problemów eksploatacyjnych. Z typowych usterek: kolektory ssące, pokrywy zaworów, czasem potrafi pęknąć turbina, zdarzają się usterki manualnej skrzyni biegów M32.
1.6 turbo z benzynowych wybrał bym właśnie ten ! Z typowych usterek: czasem potrafi zaszwankować turbina ( jak w każdym doładowanym silniku ), zdarzają się usterki manualnej skrzyni biegów M32. Ten silnik nie nadaje się do gazu LPG !
1.8 zdecydowanie za słaby do tego nadwozia. Z typowych usterek: nie trwałe koła zmiennych faz rozrządu, wycieki chłodnicy oleju, zdarzają się usterki manualnej skrzyni biegów M32. Ten silnik nie nadaje się do gazu LPG !
2.0 turbo - paliwożerna jednostka. Z typowych usterek: nie trwałe napędy faz rozrządu, awarie regulatorów zmiennych faz rozrządu, Ten silnik nie nadaje się do gazu LPG ( wtrysk bezpośredni ) !
2.8 turbo świetny silnik jeśli nie przeraża Cię koszt wymiany łańcuchowego rozrządu na poziomie 10 000zł i więcej - zdarzają się awarie poniżej 100 000 kilometrów.

Z silników diesla:
2.0 cdti 110/130 koni pękające przewody doładowania, zawory sterujące turbo, uszczelki smoka olejowego, wycieki z chłodnicy oleju, przy nieprawidłowym serwisie silnik potrafi się zatrzeć ( wystarczy regularnie wymieniać olej co max 15000km i problem nie występuje ), jak w każdym doładowanym dieslu dwumas i turbo nie są wieczne, zdarzają się usterki manualnej skrzyni biegów M32
2.0 cdti 160 koni pękające przewody doładowania, zawory sterujące turbo, uszczelki smoka olejowego, wycieki z chłodnicy oleju, przy nieprawidłowym serwisie silnik potrafi się zatrzeć ( wystarczy regularnie wymieniać olej co max 15000km i problem nie występuje ), jak w każdym doładowanym dieslu dwumas i turbo nie są wieczne.

Osobiście zdecydowanie wybrał bym 2.0 CDTI koniecznie wersję 160 koni !
Jeśli benzynowy to 1.6 turbo.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

POTRZEBUJESZ MECHANIKA?