Opel Astra j 2010
Witam. Mamy problem z oplem astra 1.7cdti silnik dtj problem polega na tym iz auto po odpaleniu przebiera po czym wchodzi w tryb awaryjny obroty podchodza do 1000 wywala komunikat ograniczenie mocy jest i dymienie ale niby bialy potem czarny w bledach wyskakuje blad nie przyuczonej malej dawki paliwa oraz wypadajace zaplony cylindra nr2 wtryski byly sprawdzane lacznie z podmienionym komputerem na inny w podgladzie korekcji drugi wtrysk stoi na jednej wartosci i sie nic nie zmienia zamieniane miedzy soba rowniez wykazuje blad wypadania zaplonow 2giego cylindra. Ciekawostka jest taka ze klientowi ponoc w trasie cos trzaslo i pekla na 3cim cyl glowica i odlamek uszkodzil tlok jakis warsztat wymienil pierscienie wszystkie uszczelki glowice uzywke po sprawdzeniu itd oraz tlok pytanie brzmi czy rozbierac po nich silnik czy jeszcze sprawdzic cos w obecnej chwili dpf sie zatkal na debowo i nawet po odpaleniu gasnie. Czasem wydawalo sie ze odpalal jakby normalnie ale po chwili zaczynalo pojawiac sie dymienie az zaczynal nierówno pracowac i wtedy ograniczenie mocy napis oraz podwyzszenie obrotów i na tym trybie jakby rowniej chodzil. Czy sprawdzac po tym warsztacie cisnienie sprezania na tlokach po wyczyszczeniu dpfa? Bo chyba juz tylko moze byc cos zle złożone w silniku?? Pozdrawiam
Śródmieście, Wałbrzych
Jezeli nadal wystepuje wypadanie zapłonow w dieslu, to na bank złe spręzanie na cylindrze,tu jest problem.Nie ma co robić wypalania dpf [na razie],jest roblem z silnikiem
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.