POWRÓT

Mokre pod turbina i większe spalanie po wymianie filtrów oraz oleju

Witam. Mam taki problem. Posiadam Opla insignie 2.0 160km i po wymianie wszystkich filtrów wraz z olejem zauważyłem wg komputera wyraźny wzrost spalania a w dniu dzisiejszym ponad tydzień od wymiany że zaczęło smierdziec spalenizna z nawiewu gdy otworzyłem maskę zauważyłem dymienie w okolicach turbo trochę pod i mokry wąż i zlaczenie z turbina ale nie dopływ powietrza tylko poniżej. Czy to może mieć coś z tym wspólnego, i co to może być czy turbina do naprawy?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Centrum Baranowski
UMÓW WIZYTĘ

os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań

Może któryś wąż od turbiny do kolektora ssącego jest nieszczelny ?

Porównaj ofert OC.

AUTO EXPERT BZOMA PIOTR BZOMA

Zakrzowska 21B, Wrocław

Jeżeli jest mokro w okolicach turbiny może to oznaczać rozszczelnienie się układu. Sugeruję podjechać do mechanika by dokładnie sprawdził miejsce wycieku. To pozwoli określić jego przyczynę. Może być poluzowany lub pęknięty przewód. Nie sądzę by konieczna była naprawa turbiny, ale jest to do weryfikacji

GRANPOL serwis DPF DIESEL

Smolna 51, Oleśnica

Zapchany dpf przyczyn może być kilka
1.rozszczelnione turbo
2.uszkodzona odma
Koniecznie podłączenie do komputera i sprawdzenie
Zapchanie filtra ilość sadzy
Ciśnienie roznicowe


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat