POWRÓT

Volvo S60 typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 49 pytań kierowców oraz 90 porad mechaników na temat typowych usterek sa samochodu Volvo S60 lub zadaj własne pytanie.

  • Volvo S60 2002 2.4 benzyna/gaz : samochód nie jedzie gdy jest na biegu

    Gdy wrzucałem bieg auto nie chciało jechać, obrotomierz działał normalnie tak jak wszystko przed tym żadnego stuknięcia czy dźwięku, sprzęgło i skrzynia normalnie działały, na każdym biegu dało się puścić sprzęgło a auto nic. Odprowadziliśmy samochód do mechanika to na następny dzień samochód bez żadnej roboty mechanika jechał, wszystko normalnie mechanik nic nie wykrył. Chciałbym się dowiedzieć co mogło wtedy się stać bo mnie to męczy.

    Odpowiedzi (0)


  • Volvo S60 2003: Bardzo potrzebuje pomocy

    Dziś jechał autostradą i samochód zaczął mi cały cześć i drzeć czy prędkość Sana godziny nie wiem co się stało opony mam nowe i też wyważony nie wiem jeszcze raz pewnie będę musiał być ich wyważyć proszę o radę szybko bo nigdzie jeździć

    Odpowiedzi (0)


  • Volvo s60 2.4 D5 2005 automat : S60 problem z odpalaniem

    Witam mam Volvo s60 2.4 D5 2005 za innym kręci z trudem odpala a na ciepłym już nie chce wogole odpalić pompę wtryskowa od paliwa wymieniłem i dalej to samo ma ktoś jakis pomysł co się dzieje ?

    Odpowiedzi (0)


  • Volvo S60, 2004r silnik B5244SG: Volvo bi-fuel, jak uruchomić gaz

    Volvo bi-fuel. Witam, problem z volvo s60 ,2004r instalacja fabryczna cng. Dotychczas działała bez zarzutu, ale po ostatnim zatankowaniu do pełna, samochód przejechał kilka kilometrów i w trakcie jazdy przy pełnych zbiornikach wyłączył się, zdążyłem jeszcze szybko przełączyć na benzynę i dojechać bezpiecznie do celu. Po sprawdzeniu okazało się że gaz w ogóle nie dociera do reduktora (nie wychodzi z butli), serwis w Chorzowie po diagnozie sugerował filtr gazu jednak to nic nie dało. Sprawdzona została jeszcze drożność stalowych wężyków i wszystkie cewki otwierające elektrozawory w poszczególnych butlach (dwie małe i jedna duża kompozytowa) oporność uzwojenia każdej cewki to 19ohm i wyraźnie słyszalne uderzenie jej trzpienia po podaniu zasilania 12V czyli w teorii powinno otwierać butle. Od strony sterowania też wygląda że jest ok, informacja z czujnika ciśnienia przy dużej butli prawidłowa (wskazówka gazu na tablicy zegarów wychylona na max) a czas i procedura przełączania na gaz są takie same jak przed usterką, po podpięciu przyrządu serwis również nie stwierdził błędów na gazie, więc ECU chyba sprawne. Mimo to, chociaż dobrze słychać załączanie cewek, gaz nie jest uwalniany i samochód gaśnie. Proszę o pomoc, może ktoś z wiedzą w tym zakresie coś doradzi, bo najwyraźniej nie jest to chyba zbyt popularny temat serwisów auto. Dziękuję, Henryk.

    Odpowiedzi (0)


  • Volvo s60 2011 : Klimatyzacja

    Volvo s60 2011. Klimatyzacja wariuje. Działa kiedy chce. Czym cieplejsze dni tym rzadziej się włącza. Nadmienię że czynnik był sprawdzany a wentylator działa. Auto było już u trzech "mechaników " . Zapłacone a klima nadal nie działa. POMOCY

    Odpowiedzi (0)


  • VOLVO S60 rok 2010. Diesel D3 2.0 163KM: Czasami nie dopala 1/20

    Czasami silnik nie chce odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo. Silnik jakby bez reakcji przypomina brak paliwa. Po 1h auto odpaliło. Jeździłem tydzień i problem wrócił. Ponownie zaczął działać do następnego razu. Po podpięciu do komputera - brak kodów błędów.

    Odpowiedzi (1)


  • VOLVO S60 II rok. 2010. Diesel 2.0 : VOLVO S60 II rok. 2010. Diesel 2.0 Nie odpala

    VOLVO S60 rok 2010. Diesel D3 2.0 163KM. Czasami silnik nie chce odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo. Silnik jakby bez reakcji przypomina brak paliwa. Po 1h auto odpaliło. Jeździłem tydzień i problem wrócił. Ponownie zaczął działać do następnego razu.

    Odpowiedzi (2)


  • Volvo s60 2.4 D5 163 km diesel 2003 : Błąd motor system vereist

    Problem polega na tym że przy odpaleniu na zimnym silniku zapala się motor system vereist jak się lepiej zagrzeje to już nie koniecznie, wtedy brak działania tempomatu. A tak po za tym rzadko kiedy brak mocy

    Odpowiedzi (1)


  • Volvo s60 2.4 PB : Tryb awaryjny powyżej 3000 obr/min

    Witam posiadam volvo s60 I generacji 2.4 benzyna. Problem polega na tym że po wciśnięciu gazu do spodu i przekroczeniu około 3 tyś obr auto przechodzi w tryb awaryjny, po prostu nie da się nim jechać. Trzeba stanąć wyłączyć zapłon i auto jedzie. Po podpięciu komputera wyszły następujące błędy: błąd wewnętrzny przepustnicy oraz błąd potencjometru gazu. To powtarza się kiedy auto jest zimne natomiast kiedy się zagrzeje nie zawsze tak wariuje. Auto posiada fabryczną instalacje gazową.

    Odpowiedzi (2)


  • volvo s 60 2.0t,2002r: trudny kolejny rozruch rozruch

    Problem; rano pali na dotyk, po rzejechaniu kiku kilometrów-rozruch długi-czasami na dwa ,trzy razy.następny rozruch długi,itd. Następny dzień rano-pali na dotyk dalej ta sama historia.

    Odpowiedzi (3)


  • Volvo S60 I 2005 rok : Nagrzewania panelu

    Posiadam Volvo S60 I 2.4 2005 r Panel radio nagrzewa się bardzo I nie ma znaczenia czy jest wyłączony czy włączony Jakie mogą być przyczyny?

    Odpowiedzi (3)


  • volvo s 60 2002rok: brak świateł i innych funkcji

    Witam mam problem w swoim volvo s 60 2.4 b ostatnio coraz częściej po uruchomieniu silnika kiedy włączę światła mijania zaczyna stukać jakiś przekaźnik pod kierownicą i światła raz działają a raz się wyłączają, ponadto jest tak samo z kierunkowskazami oraz wycieraczkami . pomoże mi ktoś gdzie szukać usterki?

    Odpowiedzi (1)


  • Volvo s60 2.4t : Smarowanie silnika

    Witam mam problem z volvo s60 2.4t, zapala sie kontrolka smarowania, wymieniony olej, filtr oringi wyczyszczony smok, oringi na chlodnicy oleju tez nowe co moze byc przyczyną?

    Odpowiedzi (2)


  • Volvo s60 2.4 t5 2005 : Szarpanie na wolnych obrotach Volvo S60 T5 260 hp

    Volvo s60 T5 260 hp . Problem jest taki że autem szarpie na wolnych obrotach i często podczas jazdy tzn. Odpalam auto jadę 500 m i staje na światłach i autem szarpie do przodu , jak pojeździ chwilę problem znika . Na wolnych jest albo nie ma . To jest loteria czasami tydzień spokój A czasami codziennie jest . Myślałem że to wina lpg ale nowe węże, nowe dysze , wtryski czyszczone od lpg i nic nie pomogło. Jako że pokazywał się błąd z ciśnieniem paliwa wymieniłem czujnik ciśnienia, filtr paliwa , nowe wtryski i dalej to samo . Myślałem że to pompa paliwa ale daje 395-400 Kpa . Świece mają przejechanie 6-7 tyś km. Oem volvo . Cewki podmienione i nic nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł?

    Odpowiedzi (4)


  • Volvo S60 2004r: problem z drganiem na kierownicy

    Przy rozpędzaniu na zimnym silniku drgania lekkie kierownicy w zakresie prędkości między 80 - 100 km/h. Wymienione poduszki silnika,całe zawieszenie + regeneracja maglownicy,koła proste z nowymi oponami toyo ,wymienione również półosie. Gdy silnik się rozgrzeje problem znika.Samochód to Volvo S60 D5 163 km

    Odpowiedzi (1)


  • Volvo s60 t5 mk2 : Volvo s60 t5 mk2 niskie ciśnienie paliwa nie odpala

    Witam.Posiadam volvo s60 t5 z 2012 to po jest to 2l benzyna z turbo doladowaniem.Samochod zgasł mi podczas jazdy.Okazalo się że pompa niskiego cisnienia w zbiorniki paliwa jest nie sprawna. Wymienilem ja na oryginalną . Następnego dnia auto podczas ruszania zgasło mi kilka razy .Sprawdziłem błędy "niskie ciśnienie paliwa" Wymienilem też regulator wysokiego cisnienia na oryginalny i nic. Dzis została wymieniona pompa wysokiego cisnienia też oryginał i nic. Dostalem podpowiedź że to może być czujnik cisnienia paliwa kupiłem to i czekam aż dojdzie przesyłka. Pilnie potrzebuje naprawić ten samochód,. W aso muszę czekać dwa tygodnie aż mnie przyjmą. Ma ktoś jakieś pomysły gdzie tkwi problem.? Dziekuje

    Odpowiedzi (2)


  • Volvo s60 2.4 d5 2003 : Dodawanie gazu po wciśnięciu hamulca na postoju i biegu jalowym

    Dodaje gazu trzymając hamulec na postoju oczywiście automat przy ruszaniu ma kilku sekundowe zastanowienie i dopiero jedzie . Przy wyprzedzaniu dopiero po chwili reaguje na gaz później chwilę nie ma siły i dopiero zaczyna jechać.

    Odpowiedzi (2)


  • volvo s 60 2003 benzyna: volvo s60 wachlujace obroty i check engine

    volvo s60 2003 benzyna 5 cylindrow.podczas jazdy na luzie po wcisnieciu hamulca obroty zaczely wirowac i zapalila sie check engine . po diagnostyce mechanik przeplukal silnik i wlal nowy olej podejrzewajac pompe olejowa.wymazal check engine .ale po paru dniach znowu to samo.to juz standart jak jade na luzie dociskam hamulec obroty faluja po wdepnieciu obojetnie ktorego pedala powracaja do normalnego stanu ale check engine nadal sie pali.mechanik nie wie co to moze byc. moze pompa oleju,moze sonda zle obroty mierzyc ,wie ktos cos ?

    Odpowiedzi (3)


  • Volvo s60 2008r silnik d5 2,4d: wibracje, nierówna praca silnika

    Występuje wibracja silnika w całym zakresie obrotów. Wygląda to tak jakby na jednym cylindrze nie była dokładnie całkowita praca,albo jak niewyważone koło zamachowe. Ciśnienie na cylindrach 27 bar. ,wtryski sprawdzone ok, dwumasa nowa ze sprzęgłem, popychacze hydrauliczne wymienione. Może jakieś podpowiedzi. dziękuję z góry.Auto moc ma normalną.Zapala normalnie.

    Odpowiedzi (3)


  • Volvo s60 2.0 D3 201: komunikat system silnika potrzebuje serwisu

    Witam. Mam taki problem ,ze co jakis czas wyswietla mi sie na ekranie informacja -system silnika potrzebuje serwisu- i wtedy silnik przechodzi w tryb awaryjny i traci moc.Po jakims czasie wszystko wraca do normy .Samochod ma 128 000km przebigu.Pozdrawiam

    Odpowiedzi (3)


<123
INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.