volvo s 60 2.0t,2002r
Problem; rano pali na dotyk, po rzejechaniu kiku kilometrów-rozruch długi-czasami na dwa ,trzy razy.następny rozruch długi,itd. Następny dzień rano-pali na dotyk dalej ta sama historia.
ul. Horodelska 30, Warszawa
pompa paliwa, świece, cewka zapłonowa, itp. trzeba podjechać na diagnostykę,
ul. Ostrobramska 81, Warszawa
Dzień dobry
Najprawdopodobniej trzeba by się przyjrzeć czujników temperatury z którego sterownik silnika bierze sygnał czy włączyć ssanie czy nie. Druga opcja jest czujnik położenia wału. Może po rozgrzaniu zanika sygnał.
Pozdrawiamy
Przechodnia 14, Węgrów
Skłaniałbym się ku czujnikowi temperatury lub jeśli jest instalacja LPG przepuszczają wtryski lub reduktor
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.