POWRÓT

BMW typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 371 pytań kierowców oraz 1081 porad mechaników na temat typowych usterek i serwisowania samochodów marki BMW : Seria 1, Seria 2, Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 7, X1, X3, X5, X6, Z4 lub zadaj własne pytanie.

  • BMW E93 325i 2008: błąd P2188, nierówna praca silnika

    Mam taki problem z BMW E93 325i, pojawiła mi się kontrolka silnika oraz po podłączeniu do komputera wywaliło błąd P2188. Auto nie pracuje równo.

    Odpowiedzi (1)


  • BMW, E61, 2006: Stan olej jest a niby go za mało - E61

    Witam! Mam problem z olejem w E60. Jest stan oleju a auto pokazuje zbyt niski jego stan. Co to może być? Czy jest to jakaś dolegliwość tych modeli? Co sprawdzić? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (1)


  • BMW 116i e87 rocznik 2004: Samochód nie reaguje na pilota.

    Brak reakcji na pilota - nie można otworzyć drzwi, tylko ręcznie kluczykiem. Kluczyk nie wchodzi do stacyjki do oporu a zatem nie można niczego uruchomić ani odblokować kierownicy, sytuacja dotyczy obydwu kluczyków - jeden nowy z ASO. Akumulator świeżo doładowany. Samochód stał 2,5 miesiąca nie jeżdżony, przedtem nie było z tym żadnych problemów.

    Odpowiedzi (2)


  • Bmw E60 525 D 2004: zmiana lamp anglika

    Witam. Posiadam Bmw E60 525 D wersja Angielska. Zastanawiam sie nad przrejestrowaniem w Polsce. Pytanie brzmi czy musze kupić nlwe lampy przednie Czy da sie to inaczej zrobic?

    Odpowiedzi (2)


  • bmw e90 318D 2010: problemy z elektryką po wizycie w serwisie

    witam moj problem - nie dziala centrala jak z zewnatz tak i wewnatrz,szyby nie otwieraja sie ,swieci sie caly czas swiatlo wewnatrz.silnik odpala i swieci sie na czerwono auto na podnosniku, kod bledu ic 415 akumulator,auto jest po diagnostyce silnika w serwisie bmw w niemczech, auta nie odebralem co to moze byc, bo wczoraj dalem bez takigo problemu czy to ich wina? Czy moze przypadek? Maja zrobic diagnostyke ale wolal bym wiedziec co im zarzucic

    Odpowiedzi (2)


  • Bmw e91 2007r 163ps : Lekkie szarpanie autem pomiędzy 1500a2000 tys obrotów

    Witam mam problem w bmw e91 320d 2007 rocznik 163ps silnik m47. Szarpanie autem przy stałej prędkości pomiędzy 1500a 2000 tysięcy obrotów przez chwilę szarpie po chwili przechodzi na każdym biegu tylko przy utrzymywaniu obrotów np na 1600 lub 1800 i bez różnicy czy na tepomacie czy SAM. powyżej 2 tys nic się nie dzieje i poniżej 1500tez nic się nie dzieje :) obroty skacza trochę w góre trochę w dół i po chwili przechodzi. Co do paliwa tankuje na BP zwykły diesel. Kupiłem auto jak miało 264tys km przejechałem z tym problem już trochę bo mam teraz 317tys km i dalej się dzieje to samo ale nic się nie zepsuło ale dalej jest szarpanie :/ jeżeli ktoś mógł by podpowiedzieć co może się dziać będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję Pozdrawiam Aleksander

    Odpowiedzi (1)


  • BMW X3 2,5 Si 28.11.2006: wymiana amortyzatorów BMW X3

    Witam, muszę wymienić amortyzator z przodu z tego co się orientuje najlepiej wymienić obie strony . Pytanie brzmi jakiego producenta wybrać do Bmw X3 E83?

    Odpowiedzi (4)


  • BMW e-92 335 d 2007 r: Rozrząd BMW

    Witam Mam pytanie gdzie się znajduje rozrząd w BMW chodzi mi czy na przodzie koło wentylatora czy przy skrzyni biegów. i chcę zapytać jakiej najlepszej firmy kupić rozrząd do tego auta? Dziękuję i pozdrawiam

    Odpowiedzi (2)


  • BMW seria 1 e87 2005r: wibracje kierownicy podczas hamowania

    witam BMW 1 drgania kierownicy tylko podczas hamowania. Nowe amortyzatory i sprezyny .wahacze ,koncowki drazkow , bez luzow .tarcze hamulcowe sprawdzone pod katem bicia.nowe opony,po wywarzeniu bez zmian .

    Odpowiedzi (3)


  • bmw 5 E -34 2.5 diesel TURBO kombi: twardy pedal hamulca przy hamowaniu ale nie zawsze

    Witam, mam pytanie. W czasie jazdy ale nie zawsze przy hamowaniu twardnieje pedał hamulca. Co może być przyczyną? Gdzie szukać? Przez 5 lat nie było problemu. Pozdrawiam Jerzy.

    Odpowiedzi (1)


  • bmw x5 e70 2010 r. 3.0 benzyna z lpg: utrata mocy, nie pali na wszystkie cylindry

    Mam pytanie. Dzisiaj jechałem bmw x5 e70 3.0 benzyna i lpg w czasie jazdy dojeżdżając do skrzyżowania silnik stracił moc kiedyś tak się robiło tylko przy lpg jak jechałem szybko i wtedy wyłączałem silnik i odpalalem i problem mijał. Teraz tak się stało i niestety już tak zostało. Nie ma mocy i silnik chodzi nie równo jakby na kilku cylindrach palił , szarpie i obroty sa nierównomierne. Nie kopci . Proszę o poradę czy da sie zdiagnozować co mogło się popsuć??

    Odpowiedzi (7)


  • BMW F30 320d 2012r.: niesprawna skrzynia biegów

    Mam problem z manualną skrzynią biegów (GS6-45DZ) do BMW F30 320d z 2012 r. Problem został zdiagnozowany, a mianowicie do wymiany jest łożysko tej skrzyni no i oczywiście uszczelniacze. Problem w tym że mój poprzedni mechanik który próbował ją naprawić nie mógł dostać tego łożyska, bo rzeczywiście BMW tego nie sprzedaje. Mam włożoną w tej chwili drugą skrzynię (kupiona używka) ale ta mi coś nie pasuje chociaż jest cicha i ładnie pracuje ale jeśli tylko przerzucam biegi do 2tyś, obrotów bo powyżej daje objaw zużytego sprzęgła bądź uszkodzonej dwumasy. Dwumasę i sprzęgło wymieniłem ale objaw pozostał więc obstawiam że to coś ze skrzynią jest nie tak. Podsumowując, mam dwie skrzynie i żadna nie do końca sprawna. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc bo kolejnej używanej skrzyni już nie chcę kupować?

    Odpowiedzi (1)


  • BMW 520d e60 2006: Odpala i od razu gaśnie

    Proszę o pomoc Przy temp. zewnętrznej +3 stopnie i niżej (im zimniej tym gorzej) E60 520d odpala i od razu gaśnie i tak parę razy. Kiedy odpali nie reaguje na gaz przez jakieś 2 minuty. Nie ma mocy do 1700obr/min później strzała. Jak jest silnik ciepły nie ma problemu.

    Odpowiedzi (4)


  • bmw e39 2002r sedan m57 525d 163km: rdza na progach

    Witam mam problem z bmw e39 2002 sedan, rdza pojawiła się na lewym i prawym progu, na początkach i końcach progów aż do podstawy pod lewarek. Sama reperaturka chyba nic nie da bo rdza jest oprócz początku i końcu progu jest wokół podstawy pod lewarek co robić? Chce pozbyć się rdzy i zrobić to konkretnie

    Odpowiedzi (1)


  • BMW E39 528i 1996: ślizganie na 1 i 2 biegu po wymianie sprzęgła

    Witam posiadam bmw e39 528i ,wymieniłem kompletne sprzęgło.i dalej auto mi sie slizga na 1 i 2 biegu auto jak sie nagrzeje traci na.mocy jakby chodziło nie na wszystkie cewki albo coś je dlawilo jaka może być przyczyna ? Zauważyłem pęknięty prZewod od odmy jakie mogą być objawy tego przewodu ? .Pozdrawiam

    Odpowiedzi (2)


  • Bmw e39 530i automat: Auto kręci a nie odpala, bląd 1084

    W trakcie jazdy auto (bmw e39 530i automat) stracilo moc, po dojechaniu do domu juz nie chcialo odpalic, komp wskazal bląd 1084. Wymieniona zostala czujnik podcisnienia, disa czujnik wału,walka rozrzadu ,przeplywomierz,pompa paliwa i filtr paliwa i nadal kreci a nie odpala.mechanik stwierdzil pompe palwa - wymiana nic nie zmienila, juz nie wiem gdzie moze tkwic problem. Iskrę podaje,świece tez nowe

    Odpowiedzi (4)


  • BMW e90 320i 2005: niebieski dym i spore picie oleju

    Po rozgrzaniu silnika puszcza niebieskie chmury a oleju wciągnęła dobry litr na 300km i komunikat znowu +1l i wskazuje minimum czasami mniej

    Odpowiedzi (4)


  • BMW 120i E87 2005 automat benzyna: Twardy hamulec w BMW1 z 2005

    Ostatnio mi sie zdarzylo ze hamulec sie zrobil twardy i prawie nie moglam zahamowac, musialam mocno nacisnac. Zawiozlam do serwisu w poniedzialek, w drodze dzialal normanlnie. We wtorek mechanik sprawdzal i nie mogl nic znalezc, hamulec sie nie blokowal, i dzisiaj znowu sie zrobil twardy jak go jeszce raz przestawiali. Serwisant powiedzial ze wyglada to na pompe vacum i ze koszt z robocizna bedzie ok 1800zl, bo sama pompa kosztuje 1100zl (do tego plyn hamulcowy, jakies zaciski). Sprawdzalam na allegro i wyglada na to ze taka pompa (oryg BMW) mozna dostac za kilkaset zl a nie >1000. Dzwonilam tez do znajomego ktory jest mechanikiem i powiedzial ze moze to byc zaworek zwrotny. Pytania: 1. Czy probuja mnie orznac? 2. Jaka moze byc inna przyczyna tego problemu? dzieki!

    Odpowiedzi (5)


  • bmw e90 318i 129KM 2006: tryb awaryjny po przyspieszeniu

    Czesc! Mam problem mianowcie samochod czasami po "depnieciu" przechodzi w tryb awaryjny i za nisko trzyma dolne obroty. Jedyne bledy jakie sa to bledy przepustnicy. Przepustnice zmienialem 3 razy 4 raz na nowa i to samo. Silownik valvetronica tez wymieniony. Padlo podejrzenie na czujnik walka mimosrodowego. Czy wedlug was jest to mozliwe? ewentualnie jak to zdiagnozowac? Prosze o pomoc bo juz jestem tym zalamany.

    Odpowiedzi (3)


  • BMW,e 87, 2007: Problem z elektryka, błędy i opadanie wskazówki

    BMW e 87 Problem z elektryka przedstawiony na filmie https://photos.app.goo.gl/HqwCy78xY8DFescz6 Pomocy

    Odpowiedzi (2)


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.