POWRÓT

Wymiana płynu chłodniczego

Dzień dobry! W dniu 07.03.2023 zgłosiłem samochód do serwisu DriveTech w Gdyni dla wymiany płynu chłodniczego oryginalnego w samochodzie BMW E81 2009r i z silnikiem N43B20A i wymiane oleju w silniku. W dniu 03.04.2023 po pierwszej przejażdżce dalej niż 1.2 km od domu, wylał się płyn chłodniczy całkiem, na szczeście wyświetlił sie komunikat o niskim poziomie płynu i odrazu się zatrzymałem, pod samochodem odrazu się zrobiła kałuża. Po dalszym obejrzeniu pod maską zauważyłem urwaną rurę w dolnej części chłodnicy i podejrzewam że przy wymianie nie były spełnione zasady odpowiedniego napełnienia układu płynem i odpowietrzania. I pytaniem jest to:
na co zwrócić uwagę przy sprawdzeniu urwanej rury w serwisie, by upełnić się z jakiego powodu jest zerwana? Nie chcę na razie namawiać złego na warsztat, bo to się okaże jutro jak już będę bezpośrednio tam, ale chcę wiedzieć na co zwrócić uwagę i chcę zapytać w jaki poprawny sposób powinna się odbywać wymiana płynu. Bo w innych warsztatach odrazu mówili że koszt wymiany płynu jest 200 zł ze względu na zasady wymiany, a w tym 81.30 netto

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat