POWRÓT

Audi 80 typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 20 pytań kierowców oraz 37 porad mechaników na temat typowych usterek sa samochodu Audi 80 lub zadaj własne pytanie.

  • Audi 80 b4 ,1994r: Przegub audi a4 b5 i audi 80 b4

    Czy przegub z audi a4 b5 1.9 tdi 1996r podejdzie do audi 80 b4 2.0 benzyna?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi 80 2.0 benzyna : Trzęsie autem

    Witam posiadam audi 80 2.0 benzyna strasznie nim trzęsie na wyższych biegach ostatnio wogole wskaźnik obrotów nie pokazywał nic przy jeździe i zaczął chodzić normalnie. Gdy tylko się włączył znowu coś trzęsie. Co to może być.

    Odpowiedzi (0)


  • Audi 80, B3, 1,8S(PM) 1991: Brak ciepłego powietrza z nawiewu po wymianie płynu, nagrzewnicy, termostatu

    Witam, problem polega na tym, że szwankuje ogrzewanie, nie ma ciepłego powietrza. Po wymianie płynu chłodniczego i termostatu, leciało tylko lekko ciepłe powietrze, później pojawiły się zaparowane na tłusto szyby, płyn na wycieraczce - diagnoza nagrzewnica. Więc razem z kolegą wyciągnęliśmy cały nawiew, wymieniłam nagrzewnicę, na nowo okleiłam klapy sterowania nawiewem, cięgna prawidłowo podłączone. Układ odpowietrzony itd. Ciepłe powietrze leciało 2 tyg. Teraz znów leci zimne. Płynu w zbiorniku wyrównawczym przez te 2 tyg nie ubyło ani trochę, żadnego masła pod korkiem. Powrót od nagrzewnicy jest chłodniejszy niż przewód zasilający. Auto jest na lpg i przewód od parownika również jest chłodniejszy. Podejrzewam jeszcze termostat, bo temp. w czaje jazdy utrzymuje sie w okolicach 70 st. C. Ale nawet przy tych 70 st. grzało. Po odkręceniu odpowietrzenia na wyjściu z nagrzewnicy leci trochę powietrza, później płyn, przez chwile leci ciepłe powietrze, a po chwili znów zimne. Parownik podłączony do węża nagrzewnicy (zasilania). Gdzie można jeszcze szukać przyczyny? Wygląda jakby nagrzewnica się zapowietrzała.

    Odpowiedzi (3)


  • audi 80 b5 94rok 1,9tdi kombi: elektryka audi 80 b4

    witam. ja mam audi 80 b4 94rok 1,9tdi kombi i mam taki problem ze spalilo mi jedno wejście z bezpiecznikiem do tego pali mi bezpiecznik co chwilę od alternatora i jak by mi prąd nie dochodził do całego tyłu nie mam świateł tylko w tyle nie działa wycieraczka i nie działa mi szyba od pasażera nie podswietla mi nawet, do tego na postoju piszczy mi strasznie przy skretach końcowych

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 B4 1.9 TDI. 1994: Niskie ciśnienie oleju kontrolka

    Witam. Od około 3 dni podczas gwałtownego hamowania i ostrzejszego wejścia w zakręt zapala mi się kontrolka od niskiego ciśnienia oleju. Zapala się i po sekundzie znika. Poziom oleju jest właściwy. Czy to może być wina pompy olejowej ? Bo nie wydaje mi się że to wina czujnika.

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 b4 1.9TDI 1994r: Drgania kierownicy i przodu ,piszczenie w kołach

    Pojawiają się drgania na kierownicy przy hamowaniu wyłącznie przy większej prędkości dodatkowo niezależnie od hamowania drgania kierownicy i przodu przy 2000-2500 obrotów na 4 i 5 biegu raz na jakiś czas (przyklad wrzucam 5 bieg zaczynaja się drgania redukcja do 4 przestaje dodam obroty wrzucę znów 5 i nic nie drga) Kolejna sprawa to piszczenie jakby metal o metal w lewym przednim kole podczas wolnej jazdy przy ruszaniu lub podjeżdżaniu w korku do tego przy maksymalnym skręcie na postoju w lewo słychać wyraźny zgrzyt Z rzeczy które były robione.niedawno to łączniki stabilizatora i końcówka drążka prawa, sworznie , łożysko w kole

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 B3 1.8S 1991: Głośna praca silnika, za małe ciśnienie

    Audi 80 B3, 1.8S, po wymianie oleju wraz z filtrem oleju, często na zimnym silniku pali się kontrolka oleju. Silnik pracuje wtedy bardzo głośno, jak czołg. Po zgaśnięciu kontrolki, dźwięk silnika uspokaja się i wraca do normy. Zalany 10w40 wg specyfikacji. Filtr Boscha. Podczas tej wymiany uszkodził się gwint od miski olejowej (w miejscu spustu) i delikatnie z niego kapie (będzie wymieniony na dniach). Aktualnie autem nie jeżdżę bo się boję. Podczas samej wymiany miało też miejsce jakby zapchanie nowego filtra, nie dochodził do niego olej, dopiero po odkręceniu, spuszczeniu od 100ml oleju i ponownym wkręceniu, olej doszedł do filtra. Poziom oleju w normie. Skąd taka głośna praca i brak ciśnienia? Przez ten gwint w misce ?

    Odpowiedzi (1)


  • audi 80 b3 2.0 91r.: brak wysokich obrotów po wymianie nagrzewnicy

    audi 80 2.0 b 3 91 r. Po wymianie nagrzewnicy brak wysokich obrotów, max 1400 powyżej silnik przerywa.

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 cabrio. 94 rok: klapa dachu cabrio nie domyka się

    Posiadam audi 80 cabrio. Problem z dachem. Dach sie otwiera chowa ale klapa tylnia nie domyka sie do konca. Pompa dobra, zawory dobre, olej nowy, sterownik dobry.

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 2,0 Ben +lpg: Problem z kompresja. Wyrzuca olej

    Problem z kompresja. Olej jest wyrzucany do góry silnika. Autko traci moc. Co to może byc?

    Odpowiedzi (3)


  • Audi80 91r: trzaskania kole

    Witam. Kupiłem audi 80 91r. Co może być przyczyną trzaskania w prawym kole przy Skręcie? Im bardziej kręcę tym bardziej trzaska

    Odpowiedzi (6)


  • Audi 80 B4 1994: Zmiana licznika na taki z obrotomierzem

    Witam, mam pytanie odnośnie licznika. A więc posiadam licznik ale bez obrotomierza, tylko zamiast tego jakiś zegar, moje pytanie odnosi się do tego czy mogę zmienić licznik na taki z obrotomierzem. Jakie zmiany muszę wykonać? Dziękuję za odpowiedź.

    Odpowiedzi (1)


  • audi 80 b4 1992: brak mocy po wymianie rozrzadu

    witam mam pytanie takie wymienilem uszczelke pod glowica ustawilem razrzad i mam problem z autem, nie ma mocy, strzela z odpowietrznika i chodzi jak traktor. Na wolnych obrotach chodzi nawet ok, przygazuje wchodzi na obroty, ale ciezko, jakby nie chodzil na ktoryms tloku. Co sie moglo stac?

    Odpowiedzi (2)


  • Audi 80 B4 2.0, 90 KM, 1993 rok: drgania kierownicy po zmianie kół

    Problemem są drgania kierownicy podczas jazdy. Po zmianie kół z letnich na zimowe razem z felgami pojawiły się w/w drgania i mimo wyważenie kół problem dalej pozostał. Co może je powodować?

    Odpowiedzi (2)


  • Audi 80 B3 2.0 E 1988 r. 113 km silnik 3A: Problem z obrotami i przyspieszaniem

    Witam. Podczas jazdy samochodem ( nie ważne czy auto jest rozgrzane czy nie) gdy wrzucę bieg neutralny lub wcisnę pedał sprzęgła obroty auta potrafią spaść do 500 obrotów i tak się utrzymują. Nawet po przegazowaniu auta obroty nie wracają do odpowiedniej wartości. Dopiero jak zgaszę auto i odpalę na nowo to obroty wracają do normy. Zdarza się również, że podczas przyspieszania czuć lekkie szarpnięcie i auto traci na mocy. Przyspiesza w dalszym ciągu ale nie z tą samą mocą tak jakby z większym oporem. Po czasie problem znika

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 B3 1989: Brak świateł mijania

    Witam, otóż mam problem z Audi 80 B3. Brak świateł mijania. Postojowe są i drogowe jak się "błyska". Jak włączę światła mijania to nie palą się ale na zegarach żarzy się kontrolka prawego kierunkowskazu i kontrolka świateł mijania. Po zdjęciu pająka z kolumny kierowniczej i zwarciu styków światła mijania się palą, wymiana pająka nic nie pomogła. Pająk jednoelementowy. Co moze być przyczyną takie zachowania się świateł?

    Odpowiedzi (3)


  • Audi 80 2.0 140 km silnik ACE rok 94: Niskie ciśnienie oleju

    Witam jestem posiadaczem audi 80 2.0 140km ACE. Wymieniłem ostatnio rozrząd i jego uszczelnienie, olej (10w40), filtr oleju oraz uszczelkę pod miską olejową (kapało z niej). Po naprawie przez 2 dni ciśnienie oleju na zegarach dodatkowych osiągało wartość 5 barów na biegu jałowym, nie jeździłem dużo silnik nagrzany max do 85stC. Teraz jeżdżę trochę więcej i jak nagrzeje się silnik do 90-95stC to ciśnienie na biegu jałowym wynosi 1 bar przy 1000obr/min. przy 2000obr/min dochodzi do max 2,5 bara. Co może być przyczyną tak niskiego ciśnienia? Z tego co wiem na jałowym biegu powinno być 1,8 bara przy około 1000obr/min.

    Odpowiedzi (3)


  • Audi 80 B4 2.0E 115 km: stuki w zawieszeniu mimo wymiany łącznika i stabilizatora

    Witam posiadam audi 80 B4 od jakiegoś czasu puka coś z prawej strony wymieniłem gumy łącznika i stabilizatory .No i dalej puka

    Odpowiedzi (3)


  • Audi 80 B4 1.9TDI 1995r.: Problem z jazdą. Ustawiać pompę na nowo czy kupić nową?

    Dzień dobry. Mam problem, ponieważ od jakiegoś czasu jak jade (najczęśniej jak dodaje gazu) rzuca mi całym autem jakby się dusił wcześniej tylko na czwórce jak miałem za małą prędkość a teraz na każdym biegu a jak dodam tego gazu za dużo to mi się wydaje że coś w nim zaraz eksploduje. Auto stało 1.5 roku i po tym czasie zacząłem powoli wszystko naprawiać żeby był nadal zdatny do jazdy wymieniłem pompe bo była uszkodzona ale niestety kupiłem pompe używaną a nie po regeneracji teraz już wiem że popełniłem błąd ale tak czy inaczej nie wiem czy ta pompa jest uszkodzona czy poprostu źle ustawiona bo mechanik u którego cały czas robie auta powiedział że ją dobrze ustawił nie wiem czy ryzykować i ustawiać na nowo pompe czy to jest bez sensu bo i tak trzeba kupować po regeneracji. Z góry dziękuje za pomoc!

    Odpowiedzi (1)


  • Audi 80 b4 ABK rocznik 1994: Problem nierownej pracy silnika

    Dzień dobry mam audi 80 b4 z 1994roku problem jest z obrotami na benzynie bardzo nie równo chodzi wręcz jakby targal czyli bardzo przerywa jej również na gazie ma zbyt wysokie obroty jak również przed odpaleniem gdy jest włączony zaplon mrogaja dwa kontrolki znajdujące się na górze.

    Odpowiedzi (3)


<>
INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.