Audi 80, B3, 1,8S(PM) 1991
Witam, problem polega na tym, że szwankuje ogrzewanie, nie ma ciepłego powietrza. Po wymianie płynu chłodniczego i termostatu, leciało tylko lekko ciepłe powietrze, później pojawiły się zaparowane na tłusto szyby, płyn na wycieraczce - diagnoza nagrzewnica. Więc razem z kolegą wyciągnęliśmy cały nawiew, wymieniłam nagrzewnicę, na nowo okleiłam klapy sterowania nawiewem, cięgna prawidłowo podłączone. Układ odpowietrzony itd. Ciepłe powietrze leciało 2 tyg. Teraz znów leci zimne. Płynu w zbiorniku wyrównawczym przez te 2 tyg nie ubyło ani trochę, żadnego masła pod korkiem. Powrót od nagrzewnicy jest chłodniejszy niż przewód zasilający. Auto jest na lpg i przewód od parownika również jest chłodniejszy. Podejrzewam jeszcze termostat, bo temp. w czaje jazdy utrzymuje sie w okolicach 70 st. C. Ale nawet przy tych 70 st. grzało. Po odkręceniu odpowietrzenia na wyjściu z nagrzewnicy leci trochę powietrza, później płyn, przez chwile leci ciepłe powietrze, a po chwili znów zimne. Parownik podłączony do węża nagrzewnicy (zasilania). Gdzie można jeszcze szukać przyczyny? Wygląda jakby nagrzewnica się zapowietrzała.
Przechodnia 14, Węgrów
Zapowietrzona nagrzewnica, to akurat na bank. Trzeba zrobić próbę cisnieniowa układu bo gdzieś jest nieszczelnosc. Druga sprawa to reduktor ma być wpięty szeregowo
Przechodnia 14, Węgrów
Zapowietrzona nagrzewnica, to akurat na bank. Trzeba zrobić próbę cisnieniowa układu bo gdzieś jest nieszczelnosc. Druga sprawa to reduktor ma być wpięty szeregowo
F. Philipsa 8, Piła
witam, proponuję zrobić próbę ciśnieniową układu ,
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.