POWRÓT

Audi typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 664 pytania kierowców oraz 1474 porady mechaników na temat typowych usterek i serwisowania samochodów marki Audi : 80, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT lub zadaj własne pytanie.

  • Audi Q3 2014: Zgrzyty w audi Q3

    Witam. Usterka dotyczy Audi q3 2014r. Podczas jazdy występuje zgrzytniecie (sekundowe) pochodzące niewiadomo skąd. Na początku miałam wrażenie ze w skrzyni biegów ale mechanik wykluczył to przy automacie. Dzieje się to głównie na 5 biegu i po przejechaniu rożnej ilości kilometrów ( 10, 25 a nawet 50). Nie jest to podczas hamowania. Sprawdzony został również napęd na tylne koła i również to nie on. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Nikt nie umie rozwiązać tego problemu. Help !

    Odpowiedzi (1)


  • Audi a6 c5 2.8 quattro tiptronic lpg 99r: Problem z odpaleniem audi a6 c5

    Witam. Pacjent to wysłużone Audi A6 C5 2.8 quattro tiptronic. Problem polega na ciężkim odpaleniu jak auto postoi 2/3 dni. Jak silnik jest ciepły to odpala od razu. Zmieniłem akumulator na nowy i nie pomogło (rozrusznik i lądowanie jest Okey). Stare świece czarne, po wymianie na nowe nie chciał w ogóle zapalić. Dostałem kilkta teorii, za małe ciśnienie na głowicach, pompa paliwa, świece, wadliwe panewki lub popychacze zaworowe (charakterystyczny metaliczny stukot, który jest cały czas. Nie wiem za co pierwsze się wziąć. Planowałem zrobić płukanie silnika żeby wywalić stary nagar i pomyśleć co dalej. Jakieś propozycje? Aktualnie dodam jeżdżę na 5w-30 syntetyk

    Odpowiedzi (1)


  • Audi a3 8p 2004 rok 2.0 tdi 140 km : Przerywanie samochodu

    Witam audi a3 8p 2.0 tdi 140 km diesel 2004 rok, samochód przerywa i szarpie podczas jazdy na rozgrzanym silniku, na zimnym silniku jest wszystko ok tak samo jak silnik dobrze jest rozgrzany problemu nie ma aczkolwiek długo już tak mam z 4 msc został zaślepiony egr i regenerowane zostały wtryski jednak problem ciagle się pojawię liczy na jakieś konkrety i pomoc podstawiam :)

    Odpowiedzi (3)


  • Audi a6 c5 1998r : Elektryka siedzeń

    Audi a6 c5 165 KM 1998r. Tiptronik automat. Hej, mam problem z elektryka siedzeń w tym samochodzie i nie mam pojęcia gdzie znajdują się jeszcze bezpieczniki prócz tych które są po lewej stronie kierowcy przy drzwiach. Doradzi ktoś?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a4b6 2001: Dymienie z rury spalanie oleju

    Witam mam problem audi a4 b6 benzyna gaz 1.6 silnik 2001rok zaczęło kopcić na biało i brać olej czuć taka spaleniznę jakby, ogólnie wody nie ubywa temperaturę ma normalna, jedynie to zaczął kopcić na rozgrzanym silniku przy dodawaniu gazu.

    Odpowiedzi (1)


  • Audi tt 8N 1.8t 180KM 2001r: Wtryski silnikowe

    Witam Mam audi tt 8N 1.8t 180KM padły mi wtryski a mam wtryski od silnika 150KM moje pytanie czy mogę je zamontować ? Będzie duża różnica mocy?

    Odpowiedzi (1)


  • Audi a4 b7 2007: Głośne przelewanie paliwa w audi

    W audi a4 b7 2.7 tdi mam taki problem, że od ostatniego czasu bardzo słyszę przelewające się paliwo w baku mam wrażenie, że wcześniej tego nie było. Z czym to może być związane?

    Odpowiedzi (1)


  • Audi a3 8p 2.0 tdi 170km 2007: Błąd świec brak mocy obroty 2200

    Witam. Mam problem z audi a3 8p 2.0 tdi 170km 2007r. Konkretnie chodzi o błąd świec i błąd silnika, który wyskakuje. Błąd silnika pokazywał mi się i co parę dni gasł sam, nie było żadnej różnicy, braku mocy ani nic. Brak mocy jest tylko przy błędzie świec. Przeważnie chwilę przed błędem świec auto zaczyna mi delikatnie przerywać, ale to jest ułamek sekundy. Na tempomacie przy równej prędkości czuć jakby auto zwolniło na sekundę i po chwili przyśpieszyło do poprzedniej prędkości. Kiedy pokazuje się błąd świec jest straszny spadek mocy 2200 obrotów na szóstym biegu to max a nawet do tych 2200 dochodzi z problemami. Komputer pokazał: sonda, sonda, czujnik położenia wału korbowego. Wymieniłem ten czujnik i od tamtej pory (tygodnia) nie wyskakuje mi błąd silnika, ale znowu był błąd świec i kompletny brak mocy. Zgasiłem i odpaliłem, błędu już nie było, ale nie działa mi później tempomat przez około pół godziny. Auto na postoju "na luzie" ma 1000 obrotów, a powinno być 800. W aucie czuć zapach spalin. Przy 1000 obrotów "na luzie" auto pracuje trochę głośniej i z wydechu strzela gorącym powietrzem. Takimi jakby porcjami. Po chwili jest ciszej, obroty spadają do 800 i spaliny już wylatują płynnie, nie ma takich "pierdów". Co to może być?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6 c7 avant 2011r. : Przyciekajacy szyberdach

    Witam. Posiadam audi a6c7 2011 rok avant. Od pewnego czasu podczas deszczow zauważyłem że mam mokra podsufitowke. Dodać tylko że wszystkie kanały są drozne . Pozdrawiam

    Odpowiedzi (1)


  • Audi A4 b5 1.8 adr 1998 : Audi A4 b5 drżenie drążka zmiany biegów, niestabilne zachowanie

    Audi A4 b5 1.8 adr 1998. Przy przyspieszaniu na 2 biegu lekko drży drążek zmiany biegów, przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu rusza się tył przód, to samo na 5 biegu, rusza się tył przód przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Jaka może być przyczyna? Przeguby były sprawdzone, być może jeszcze raz trzeba. Auto w zakrętach zachowuje się niestabilnie, przy skręcie w prawo wrażenie jakby tył chciał wyprzedzić przód. W lewo jest ok. Geometria komputerowa ok. Przód przy ugięciu jest twardszy niż tył. Czy tak powinno być? Od czego to zależy? Stoi równo.

    Odpowiedzi (3)


  • Audi A4 b5 1.8 adr 1998 : Audi A4 b5 drżenie drążka zmiany biegów, niestabilne zachowanie

    Audi A4 b5 1.8 adr 1998. Przy przyspieszaniu na 2 biegu lekko drży drążek zmiany biegów, przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu rusza się tył przód, to samo na 5 biegu, rusza się tył przód przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Jaka może być przyczyna? Przeguby były sprawdzone, być może jeszcze raz trzeba. Auto w zakrętach zachowuje się niestabilnie, przy skręcie w prawo wrażenie jakby tył chciał wyprzedzić przód. W lewo jest ok. Geometria komputerowa ok. Przód przy ugięciu jest twardszy niż tył. Czy tak powinno być? Od czego to zależy? Stoi równo.

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A3 8L 2002 102KM : CHECK SILNIKA. Bierze olej

    Witam, Mam problem z Audi A3 8l 2002 102KM 1.6 benzyna Silnik bierze olej, nie ma żadnego niebieskiego dymu, nie ma wycieków. Po ok. 300km wyskakuje check silnika. Komputer pokazał następujące bledy: 16514-czujnik ciśnienia układu wspomagania,16514- sonda lambda,17811 egr, 17698-czujnik temp. Mechanik wymienił sondę i przeczyścił egr. Po przejechaniu ok300 znow zabralo około 1/3 oleju i zapalił sie znow check silnika. Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi (1)


  • Audi a3 2.0 fsi 2003: Szarpanie przy obrotach powyzej 3tys

    Witam wszystkich. Audi a3 2.0 fsi 2003. Ostatnio podczas jazdy gdy obroty przekroczyly 3tys zaczelo mi chamowac i szarpac autkiem tak jak by ktos nacisnol na chamulec. Czy orientuje sie ktos czym to jest spowodowane ?? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (1)


  • Audi a6 c6 2008 avant 2.0t benzyna: Audi a6 c6 problem z hakiem

    Mam problem z hakiem holowniczym montowanym fabrycznie na pokretle swieci sie czerwona lampka a na pulpicie pokazuje pomaranczowa lampka ze hak jest niezapiety chociaz hak odpina sie i chowa co zrobic?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A3 8l 2002: Audi A3 8l probl2m z tylną klapą bagaznika

    Witam .posiadam model a3 8l 1.9 tdi 2002 r.Mam problem z zamkiem bagaznika słyszę że siłownik buczy ale nie zamyka tylnej klapy,z kluczyka działa,dodam że po zamknięciu z kluczyka przez dłuższy czas słychać owe buczenie siłownika.Ktos spotkał podobny problem?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A6 C5 2000 rok 1,9 tdi 110 km: Audi A6 C5 2000r 1,9 tdi szuranie obok silnika

    Witam posiadam samochód Audi A6 C5 rok 2000 z silnikiem wolnossacym 1,9 tdi 110 km i posiadam taki problem że dochodzą mnie dziwne odgłosy od silnika a mianowice z lewej strony silnika stojąc przodem do samochodu i to takie w sumie cięzko stwierdzić o co chodzi, coś w stylu szurania jednak ten odgłos nie jest ciągly tylko tak co parenaście sekund na wolnych obrotach bądz podczas jazdy chwilami nawet ciągły. Rozrzad był robiony 3 tysiące km temu i na początku myślalem że tam coś ociera o obudowe lecz wszytsko wydaje się dobrze i już nie mam pojęcia co to może byc

    Odpowiedzi (3)


  • Audi a4 b6 2003: Buczenie w audi

    Witam mam problem z Audi 1.9 tdi gdy się rozgrzeje zaczyna mi coś Wpadać w rezonans i Przy 1500 obrotów buczy coś daje Link do filmu który nagrałem. https://youtu.be/RYwF2aS4eAo

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6 c6 2007 rok: Jak zdiagnozować problem z drganiem

    Mam problem z moja a6 c6 2.7 TDI Przy przyspieszaniu czuć drgania auta ( pedał również czuć jak wibruje ) Najbardziej czuć je koło 80-120 , później jakby ustawały. Obroty nie falują, nic innego się nie dzieje. Na komputerze brak błędów. Koła wyważone, felgi ok. sprawdzone przeguby etc. Mechanik sugeruje, ze to może coś ze skrzynią. Nie szarpie przy zmianie biegów ( automat ) Nie mamy pojęcia już gdzie się udać żeby za chwile nie było sytuacji, ze powymieniamy coś co nie jest koniecznością a problem nie ustanie. Proszę o jakieś rady. Z góry serdecznie dziękuje!

    Odpowiedzi (1)


  • Audi A6 ultra 2.0/merc e 2.1 2014: Jaka skrzynie wybrac

    Witam Mam pytanie a wlasciwie prosbe/porade. Zamierzam kupic samochod A6 2.0 tdi ultra/2014 stronic lub mercedes e 2014 facelift 2.1 7gtronic. Oczywiscie troche o tym czytalem i .....pomyslalem aby zasiegnac opini u zrodla. Co by panstwo polecili, przebieg do 100.000mil/160.000km. A moze cos zupelnie innego. Z gory dziekuje Pawel

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6.c5.2.5tdi 150km.1999r.: jazda bez oleju silnikowego

    Dzien dobry pytanie mam 1, jeszcze nie wiem czy bedzie to ten sam mechanik który mi odpowiedzial na pytanie ale napisze od nowa mam audi a6.c5.2.5tdi.v6 150km 1999r. Mam problem ogólnie mam dziurawa miske olejowa i wycieka olej wiem trzeba wymienić ale nawet nie ma kiedy bo ciągle praca praca i tym samochodem jeżdżę do pracy i praktycznie codziennie jak jadę leje w niego 3.5litr około 4litr bo wycieka z miski olejowej bo jest dziurawa no i dziś też musiałem ale nie zrobilem tylko wsiadłem i pojechałem fakt kontrolka pokazywała że olej muszę nalać i jechał normalnie przez 20 minut. Wiedziałem że oleju nie ma już tam praktycznie miałem go nalać jak będę już w pracy i w ogole i dziś jadę jadę i miał normalną swoją prędkość jaka mu chciałem dac i jechał ale po paru minutach ja mu gaz w podłogę A on 100kilometrow na godzinę i więcej nie 2 tyś obrotów i on mówi nie redukowalem biegi i gazu dawałem, A on tylko 100km na godzinę i stop i z tłumika strasznie kopcilo na biało jak z lokomotywy. Mam pytanie czy to jest właśnie wina tej miski olejowej dziurawej wiem że było praktycznie brak oleju że on tak dymil i w ogole i że czy przez że oleju nie było to samochód nie chciał więcej jechac czy olej nie ma nic do tego do prędkości samochodu też?

    Odpowiedzi (2)


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.