POWRÓT

Audi typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 944 pytania kierowców oraz 1660 porad mechaników na temat typowych usterek i serwisowania samochodów marki Audi : 80, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT lub zadaj własne pytanie.

  • Audi a4b5 1966rok: Problem przy odpalaniu audi a4b5

    Witam, jestem właścicielem audi a5b5 z silnikiem 1.6 z 1996 roku. Autko ma już przejechane ponad 400tyś km, ostatnio miałem wypadek, chłodnica, zderzak i lampy były do wymiany, od tamtej pory zacząłem go naprawiać, na początku normalnie odpalał, teraz jest taki problem że auto nie odpala wcale na beznynie, jednak z drugiej strony normalnie odpala na gazie. Co sprawdzałem: Pompe paliwa - Działa, podaje paliwo Wtryskiwacze - Działają podają paliwo Świece i kable - Działają Dodam że auto dość często jeździło na rezerwie, a głownie praktycznie tylko na gazie, silnik bierze też sporo oleju. Co do gazu, odpala normalnie tylko że problem jest też taki że jeśli silnik dojdzie do 2k obrotów odcina mu całkowicie gaz, czasami zdarza się też tak że na biegu jałowym przy gazie obroty silnika skaczą czasami nawet do 1.5k obrotów. Na benzynie rzadko, ale zdarzało się tak że próbował odpalić ale się strasznie dławił, cały autem trzęsło i koniec w końcu nie odpalił .Na tą chwile najbardziej mnie interesuje jaki problem jest z benzyną, że nie chce na niej odpalić, szukam cały czas jaki może być problem ale nie mam już pomysłów.

    Odpowiedzi (0)


  • audi s8 d2 1999: licznik s8 d2

    po nagrzaniu nieczytelne wskażniki w liczniku S8 D2

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6 c4 2.5tdi 140km 1996r: problem z ustawieniem wyprzedzenia kątu wtrysku

    Witam! Mam problem z moją audi a6 c4 2.5tdi 140km A mianowicie nie mogę ustawić kątu wyprzedzenia wtrysku. Po wkręceniu zegarka w pompę wartości pokazuje 245/250 nawet po przestawieniu kątu wartość jest taka sama. Na czym polega problem?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a4 b7 2.0 tfsi 2005r.silnik BGB: Audi a4 problem z hamulcami

    Witam serdecznie Mój problem jest związany z hamulcami w audi a4 b7 2.0 tfsi zaczeły się przegrzewać ,prawe przednie koło i lewe tylne wymieniłem tarcz ,klocki ,przewody elastyczne zregenerowane wszystkie zaciski dalej to samo.Wymieniłem pompe hamulcową dalej to samo odpowietrzanie oczywiście pod ciśnieniem i komputerem pompy ABS dalej to samo.Została mi do wymiany pompa ABS proszę o pomoc może ktoś miał już taki problem i znalazł rozwiązanie. Z góry dzięki pozdrawiam D.G

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A6 C5 3.0 ASN: Cykanie popychaczy hydraulicznych

    Witam. Pacjent: A6 C5 3.0 ASN Rok: 2003 Zaczęły cykać popychacze/popychacz hydrauliczny. Od momentu odpalenie samochodu słychać ten dźwięk bez przerwy. Zrobiona płukanka TEC2000. Zalany świeży olej MOTUL X-Cess 5W-40. Problem nie zniknął Dźwięk wydobywa się z lewej głowicy stojąc na wprost auta. Spadków mocy brak. Check Engine się nie świeci. Jak można temu zaradzić? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a4b6 2002: Brak dokumentow

    Kupiłem auto bez dokumentów na gaz bo właściciel zgubił a skonczyla sie homologacje czy można zrobić homologacje beż dokumentow

    Odpowiedzi (0)


  • Audia4b5: Awariia nie wiem czego

    Zapale samochód chodzi na niskich obrotach bez zastrzeżeń.wbijam wsteczny i auto gaśnie co może być

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a4 b9 avant 2016: Wibracje audi a4 b9

    Witam czy wibracje które mam na biegach D i R mogą być spowodowane uszkodzonym regulatorem ciśnienia oleju ?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a 3 1,6 : Audi a3 brak biegów 1i2

    Audi a 3 z 1,6 benzyna brak 1i 2 biegów zamiast jedynki wchodzi wsteczny

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a4 b5 1998: Klimatyzacja

    Witam, mam problem z klimatyzacją w audi a4 b5 1998r. W zeszłym roku nabijana itd. Chodziła jak szalona, teraz już nie. To znaczy w chłodne dni chłodzi dobrze ale w upalne dni to tak jak by jej nie bylo. Rurka jedna jest aż oszroniona, a po drugie dopatrzyłem się że wentylator od klimy wogóle się nie załącza. Czy to moze być powód że nie chłodzi czy ubytek jakiś ?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi q7 3,0 tdi 2009 po lifcie : Zawieszenie pneumatyczne

    Audi q7 4L 2009 3,0 tdi Zawieszenie pneumatyczne podnosi i opuszcza ale z jednej strony jest niżej z drugiej wyżej na każdym poziomie. Co może być przyczyną usterki?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6c5 2002r : Licznik do audi a6c5 2002r

    Witam ile by kosztowała wymiana licznika audi a6c5 2002r na pełen fis z wymianą manetki . Dodam że mam 1/2fisa a dotychczasowe zegary przekłamują np.na ilości paliwa (pokazuje ponad stan )dlatego chcę wymienic

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A4 B8 2008r: Otwieranie maski Audi A4 B8

    Witam, mam problem z otwieraniem maski w Audi A4 B8. Bardzo ciężko chodzi cały mechanizm. Trzeba jednej osobie nacisnąć maskę, a drugiej pociągnąć za rączkę. Czy jest jakaś rada na to?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6 c5 2000r: Tiptronik walnięcie

    Witam problem polega na tym że jak jadę na automatycznej zmianie biegów to cały czas mam 1000 obrotów max 1500 i 0 przyspieszenia i bardzo mocne czasami zatrzymania pojazdu na sekundę podczas której odczuwalne jest to tak jak bym walną w mor i na zmianie ręcznej moc powraca do 4 biegu wszystko jest ok a na 5 bjegu powraca te walnięcie co jakiś czas auto audi a6 c5 silnik 2.8 skrzynia tiptronik nie wiem czy olej kiedyś był wymieniany bo mam auto 5 dnij i to pierwszy automat więc bym chciał zacząć od wymiany oleju co o tym myślicie

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A6 1998r: Zamek centralny Audi A6

    Witam, mam problem z drzwiami w audi a6 1998r. Wystąpiła awaria w momencie zamknięcia auta oraz ponownej próby otworzenia, zamek nie reagował; musiał otworzyć je „włamywacz”. Aktualnie tylko drzwi kierowcy są cały czas otwarte, bo gdy zamknę to już ich nie otworzę, tylko te da się otworzyć od środka. Pozostałe 3 drzwi w żaden sposób nie chcą się otworzyć. Bardzo proszę o poradę i pozdrawiam.

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A3 8L 2002: Problem z odpalaniem

    A3 8L 1.9 TDI 130 ASZ zmienione uszczelki na pompowtryskach, wałek, ustawiona synchronizacja wałka na -1 , zmienione vacum, świece grzeją , błędów brak a auto na ciepłym raz pali na pół obrotu a raz trzeba pokrecić, zaś na zimnym trzeba zakręcić i jak odpali to chodzi chwile nierówno

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A4 B6 2.0 ALT 2001: Zerwany łańuch rozrządu

    Witam, Otóż ostatnio trafiła się najgorsza z możliwych rzeczy. Czemu najgorsza? Bo bez żadnych objawów, podczas jazdy po mieście padł łańcuch rozrządu w mojej A4 B6 2.0 ALT. Tak wynika z pierwszej wstępnej analizy mechanika - minimalna dziura w lewej górnej krawędzi osłony silnika, nie startuje oraz brak kompresji sprawdzony w celu wstępnej analizy przy warsztacie ( wydarzyło się na szczęście rzut beretem od mechanika). Mam dylemat, bo zakładam najgorsze gdyż wolę potem się miło zaskoczyć. Do jakiej kwoty opłaca się naprawiać po takim zerwanym łańcuchu ( regeneracja głowicy, uszkodzone tłoki, wały itp) , a od jakiej myśleć nad kupnem silnika z wstawieniem ? Jakie jest prawdopodobieństwo mocnych uszkodzeń przy nie dużych obrotach? Czy istnieje szansa że padł sam łańcuch ? P.S - mechanik zajrzy w okolicach 2 tygodni więc wolę wiedzieć jaką decyzję podjąć po tym czasie.

    Odpowiedzi (0)


  • audi a4 b6 2003: Poziom oleju

    W aucie audi a4 b6 2.4 V6 zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu oleju, kolor czerwony migający. Zatrzymałem i wyłączyłem auto po około 200m. Po sprawdzeniu widziałem jedynie śladowe ilości oleju na bagnecie poniżej znacznie minimum. Po dolaniu około 0,6l i przejechaniu 3 km kontrolka nie zapaliła się. Silnik w trakcie jazdy nie wydaje dziwnych dźwięków tak samo i na postoju.Temperatura silnika w normie 90 stopni. Co zrobić w takiej sytuacji? Zlecać mechanikowi przejrzenie silnika? Czy skoro nic nic nie stuka jedynie obserowować?

    Odpowiedzi (0)


  • Audi A4 B5 99r 1.8ARG : Brak regulacji do ustawienia zbieżności

    Witam wszystkich, mam problem w swoim a4 b5 1.8 99r. Po wymianie drążków kierowniczych oraz amortyzatorów ze sprężynami pojechałem na ustawienie zbieżności. Diagnosta powiedział że nie ma możliwości dokładnie ustawić zbieżności, ponieważ zabrakło mu gwintu do regulacji na końcówce drążka z obydwu stron i że problem pewnie jest w drążkach kierowniczych że są za długie, porównałem drążki nowe ze starymi i są takie same. Wcześniej auto było na niższych sprężynach czerwonych, a jakiś czas później robione było całe zawieszenie z przodu a ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny na normalne (wyższe). Czy jest możliwe że po wymianie amortyzatorów i sprężyn na normalne tak się wszystko przestawiło że nie można ustawić zbieżności przez to że zawieszenie było zamontowane do niższych sprezyn i trzeba na nowo skręcać zawieszenie? Czy coś zostało źle zrobione przy wymianie samych drążków. Przed wymianą amortyzatorów i drążków wymieniane były końcówki drążka i ustawiana zbieżność i nie było żadnego problemu. Prosze o pomoc co z tym zrobić bo już nie mam sił. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (0)


  • Audi a6c7 2012 2.0tdi : Skrzynia CVT szarpanie

    Audi a6c7 2.0tdi szarpie tylko na ósmym biegu! Skrzynia CVT na oleju przelatane 50tys na liczniku 290tys. Czy wymiana oleju w skrzyni może coś dać? Czy lepiej rozebrać skrzynie i sprawdzic łańcuch i ślizgi?

    Odpowiedzi (0)


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.