Opel Vectra B 1999
Dzień dobry, mam taki problem, że podczas skręcenia kierownicy w lewo (dość mocno) po odkręceniu kierownicy do jazdy na wprost, kierownica zostaje w lekkim skręcie w lewo (mimo jazdy na wprost). następnie skręcając w prawo, tak samo, po odkręceniu kierownicy do jazdy na wprost, kierownica tym razem zostaje w pozycji lekko skręconej w prawo. Skąd ten “luz” i co to oznacza? dziękuję za odpowiedzi.
Trakt Brzeski 66, Warszawa
Prawdopodobne że ma Pan luz na przekładni kierowniczej lub jest problem z pompą wspomagania. Należy podjechać do serwisu w celu diagnozy.
F. Philipsa 8, Piła
być może jest uszkodzona przekładnia kierownicza, ale należy zacząć od oględzin stanu kolumny kierowniczej z uwzględnieniem krzyżaków kolumny i połączeń na wielowpustach
ul. Przyce 23, Warszawa
w pierwszej kolejności sprawdz stan gornych mocowan amortyzatorów sprawdz ustawienie geometrii
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.