POWRÓT

luzy w kierownicy

Dzień dobry, mam taki problem, że podczas skręcenia kierownicy w lewo (dość mocno) po odkręceniu kierownicy do jazdy na wprost, kierownica zostaje w lekkim skręcie w lewo (mimo jazdy na wprost). następnie skręcając w prawo, tak samo, po odkręceniu kierownicy do jazdy na wprost, kierownica tym razem zostaje w pozycji lekko skręconej w prawo. Skąd ten “luz” i co to oznacza? dziękuję za odpowiedzi.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Euromaster KORCH

Trakt Brzeski 66, Warszawa

Prawdopodobne że ma Pan luz na przekładni kierowniczej lub jest problem z pompą wspomagania. Należy podjechać do serwisu w celu diagnozy.

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

być może jest uszkodzona przekładnia kierownicza, ale należy zacząć od oględzin stanu kolumny kierowniczej z uwzględnieniem krzyżaków kolumny i połączeń na wielowpustach

Carpex Serwis
UMÓW WIZYTĘ

ul. Przyce 23, Warszawa

w pierwszej kolejności sprawdz stan gornych mocowan amortyzatorów sprawdz ustawienie geometrii


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat