POWRÓT

kontrolka cisnienia oleju

Przy prawidlowych parametrach silnika (czujnik,pomiary cisnienia oleju,wymiana filtrow i oleju)na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku zapala kontrolka cisnienia przy dalikatnym zwiekszeniu orotow okolo50 do 80 gasnie takze przy chilowej obnizce temp kontrolka nie zapala dopieri jak znow osiagnie temp Podczas jazdy jest ok jak na luzie zapala Czy mozliwe ze ten stan ma zwiazek z komputeram -jego przeklamaniem w powyzszych sytuacjach?

Aktualizacja 1
Witam ponownie, nie ma dodatkowego czujnika, sugeruje ponownie sprawdzić ciśnienie oleju za pomocą manometru, i porównanie wyniku z danymi zawartymi w instrukcji serwisowej dla tego silnika, tak z głowy to ciśnienie dla zimnego silnika na wolnych obrotach to 4-6 barów, na rozgrzanym nie powinno być mniej niż 2 bary, to tak na szybko orientacyjnie

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTO-NAPRAWA

ul. Gen. I.Prądzyńskiego 60, ŁÓDŹ

Nie. Jeśli sprawdzono manometrem , że w tych jak opisano warunkach ciśnienie jest zgodne z fabrycznymi to przekłamuje czujnik.

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam , nie ma możliwości przekłamywania, jeśli ciśnienie zostało sprawdzone manometrem , i jest ok., to znaczy że uszkodzony jest czujnik ciśnienia oleju, należy go wymienić

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Jeśli jest to silnik Z14XEP to ciś. powinno min 1,5 bar przy wol. obrotach i przy rozgrzanym silniku


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat