Ford Focus 2.0 TDCi
Podczas dużych mrozów ok -16 st C miałem kłopoty z odpaleniem samochodu. Kilka razy załapał zapłon ale dość szybko zgasł. Po odpaleniu zapaliła się żółta kontrolka silnika i już nie zgasła. Czy można ten błąd skasować odłączając na chwilę akumulator.
Aktualizacja 1
Już miałem diagnostykę , komputer podał brak płynu do DPF. Diagnosta skasował błąd. Dziękuje za podpowiedzi.
Jurek
Kolejowa 10, Kamieniec Ząbkowicki
W większości przypadków to nie pomoże a może spowodować inne problemy np. zapalenie się kontrolki od poduszek powietrznych dlatego proponuje udać się do warsztatu w celu skasowania błędów i ewentualnej naprawy.
Śródmieście, Wałbrzych
najprawdopodbniej podczas odpalania czujnik cisnienia wylapal zbyt niskie cisnienie na szynie paliwowej i zapalil checka.Jezeli nie bylo wczesniej problemów to moze byc to.Przez odlączenie akumulatora tego nie skasujesz,a mozesz nalapac wiecej w innych podsystemach/bledow /
Polna 9, Czempiń
Odczyt błędów ze sterownika potem ewentualna naprawa a na końcu skasowanie błędu.
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Zdarzają się sytuacje, że po odpięciu akumulatora w niektórych samochodach, gaśnie też i check. Co nie oznacza, że zostaje usunięty z pamięci sterownika. Komputerowa diagnostyka na pewno nie zaszkodzi.
Sosnowa 22, Ełk
Odłączenie akumulatora było "dobrym" sposobem w autach z lat 90. Teraz może to spowodować więcej szkód niż korzyści. Zresetują się sterowniki np. poduszek, a błędy się nie skasują, raczej będzie ich więcej
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.