Volkswagen Passat B6 2010 r, 2.0 tdi 170 PS skrzynia DSG
Witam, noszę się z zakupem Volskwagena Passata B6 2010 r, 2.0 tdi 170 PS skrzynia DSG, biorąc pod uwagę że samochód ma potwierdzony przebieg 230 tyś chciałbym dowiedzieć się zakładając że do tej pory był od nowości serwisowany w ASO jakie są prognozy dalszej bezawaryjnej jazdy.
Chodzi mi o informację jakie realne przebiegi wytrzymuje ten silnik i jego podzespoły takie jak turbina, wtryski, koło dwumasowe, sprzęgło i skrzynia DSG. Domyślam się że to pewnie nie jedno z ciężkich pytań na tym forum ale będę wdzięczny za rzetelną odpowiedź
Warszawska 56, Łomianki
Prawidłowo eksploatowane (wymiana oleju co 15 tys. ) jest dobrym wyborem.
- ten rocznik to już układ commonrail więc nie ma problemów jak z pompowtryskami.
- koło dwumasowe około 140-180 tys. w DSG sprzęgło jest elementem skrzyni.
Warto dokładnie sprawdzić stan auta przed zakupem.
Trakt Lubelski 267 A, Warszawa
serwisuje takie auto ma 360000km jest ok.mankamentem tych samochodów jest blacha.najgorsza jest z polskich salonów,rdzewieje klapa tył drzwi,ranty tylnych błotników.co do silnika dobry olej wymiana co 15000km co 30000km wymiana filtra paliwa,zawieszenie przednie jest niedrogie w obsłudze jak i w częściach tył praktycznie poz łącznikami stabilizatora nic się nie dzieje.nawala nieraz ręczny hamulec.co do skrzyni między 160-180tyś.wymiana koła dwumasowego .
Zakrze 111, Łosice
Skrzynia DSG 6biegowa mam potwierdzony przebieg 450.000km,zmieniany olej z filtrem co 60.000km ,a serwisowany od 200.000 u mnie,ogólnie dobrze serwisowane DSG jest mało awaryjne,jeśli chodzi o silniki CR,to są sygnały o złuszczającej się pompie wtryskowej ,której opiłki zapychają układ,nawet profilaktycznie już niektórzy zmieniają pompę zanim uszkodzi układ paliwowy. Nie ma za to problemów ze smarowaniem,balansami i napędem pompy oleju .
EKONOMICZNA 2, bolesławiec
Silniki 500 600 tysiecy bez problemu przy regularnej wymianie oleju i filtrow paliwa i oleju dobrej jakosci. Dsg wytrzymuje nawet 800 tys przy wymianie oleju co 40 tysiecy awarii ulega mechatronik ktory da sie regenerowac.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.