Opel Astra III 1.7 cdti 101km
Podczas przyspieszania na zimnym silniku w okolicy 2100-2200 obr/min słychać wyraźny gwizd i zaczyna brakować mocy. Dalej przyspieszając samochód odzyskuje moc, jednak np. podczas puszczenia pedału przyspieszenia też słychać gwizd. EGR był czyszczony (był bardzo brudny), i przepustnica też. Oddałem ponownie do czyszczenia, ale teraz w EGR były tylko lekkie ślady oleju. Sporadycznie świeci się kontrolka kluczyka z samochodem.
Jabłoni 1, Warszawa
uszkodzona rura gumowa intercoolera lub nieszczelna rura intercoolera na połączeniu
Śródmieście, Wałbrzych
Nalezy sprawdzic czujnik polozenia przepustnicy/napiecia/oraz pedal przyspieszenia/napiecia.To jedna sprawa,druga j/w kolega sugeruje nieszczelnosc na drodze -interkuler,turbina
Wolności 318, Będzin
Zdecydowanie nieszczelnosć trzeba szukać czy gdzieś sie olej nie pokazuje na przewodach od turbiny tam bedzie nieszczelność tak sie najprosciej szuka
Domaniów 124, Domaniów
Pod komputer podłączyć,zczytać błędy i sprawdzić ciśnienie doładowania i turbo.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.