POWRÓT

Gwizd i brak mocy przy 2100-2200 obr/min

Podczas przyspieszania na zimnym silniku w okolicy 2100-2200 obr/min słychać wyraźny gwizd i zaczyna brakować mocy. Dalej przyspieszając samochód odzyskuje moc, jednak np. podczas puszczenia pedału przyspieszenia też słychać gwizd. EGR był czyszczony (był bardzo brudny), i przepustnica też. Oddałem ponownie do czyszczenia, ale teraz w EGR były tylko lekkie ślady oleju. Sporadycznie świeci się kontrolka kluczyka z samochodem.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Autopomoc Andrzej Skorupski

Jabłoni 1, Warszawa

uszkodzona rura gumowa intercoolera lub nieszczelna rura intercoolera na połączeniu

Porównaj ofert OC.

PSA-Serwis

Piłsudskiego 133 S, Łódź

Układ dolotowy do silnika do sprawdzenia.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Nalezy sprawdzic czujnik polozenia przepustnicy/napiecia/oraz pedal przyspieszenia/napiecia.To jedna sprawa,druga j/w kolega sugeruje nieszczelnosc na drodze -interkuler,turbina

Art-Gum

Wolności 318, Będzin

Zdecydowanie nieszczelnosć trzeba szukać czy gdzieś sie olej nie pokazuje na przewodach od turbiny tam bedzie nieszczelność tak sie najprosciej szuka

Mobilny Serwis PAT-Adam Szafrański,mechanik mobilny,warsztat

Domaniów 124, Domaniów

Pod komputer podłączyć,zczytać błędy i sprawdzić ciśnienie doładowania i turbo.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.