POWRÓT

Opel astra f 1997

Gasniecie auta I problem piszczego paska

Witam opisywalem ostatnio moj problem z autem podczas jazdy np dojezdzania do skrzyzowania I wcisniecia sprzegla auto gasnie czasami dostaje po 300obrotow kiedy to sie pojawilo wskaznik od predkosciomierza jak I rowniez od przejechanych km dodam jeszcze ze czytalem ze moze to byc winna alternatora I zdjalem pasek wielorowkowy I bez napedzania alternatora przez pasek przejechalem z 30km I objawy sa takie same oraz mam tez drugie pytanie czy mocowanie lapy silnika gdzie w lapie sa trzy otwory na sruby a mechanik skrecil na dwie czy to moze krzywic pompe od wspomagania bo jest dokrecana do tej lapy objaw piszczenia paska pojawil sie po zmianie paska wielorowkowego zmienilem na nowy napinacz zmienilem tez pompe na druga bo wiekszosc mechanikow mowilo ze piszczenie Ijest to ze lozysko pompy jest wybite lub uszkodzone zamontowalem druga pompe objaw jest ten sam I kolo od pompy nie jest w osi z kolami od alternatora walu korbowego I rolki napinacza po zmianie pasek jest przez kolo pompy wspomagania krzywo prowadzony dodam ze auto to Opel Astra F z 1997r z silnikiem 1.6 8zawory z wspomaganiem bez sprezarki dodam jeszcze ze silnik byl zmiwniany po tej zmianie po przejechaniu ok 150km pojawily sie objawy gasniecia jak I predkosciomierza czy to tez ma znaczenie ze w pelni kod silnika a doklanie jak pamietam istatnie 4-5cyfr byly inne od kodu silnika w ktory byl wczesniej

Aktualizacja 1
Przeciez jest w jezyku polskim

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Kaliska
Piotrek | Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Proszę wstawić opis w języku polskim.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI