POWRÓT

dławienie i gaśnięcie na zakrętach

Dławi się na niskich obrotach i gaśnie na zakrętach,
jak porusza się kablami zapłonowymi to na chwile problem ustaje, po przejechaniu 10km znowu to samo

Aktualizacja 1
Wymieniłem cewkę na nową i niby obroty przestały falować ale silnik dalej chodzi nie równo. Okazało się też kable się sypią ze starości. Pytanie czy przez kable spalanie mogło mi skoczyć z 8l/100 do 11-12l/100 PB 95.
Osobno zauważyłem że podświetlenie na obrotomierzach lekko miga gdy stoi na niskich obrotach tak jakby za mało prądu dostawał.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Zrobić diagnostykę komputerową,ewidentnie problem z wypadaniem zaplonów -cewka,swiece lub przewody

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, to proszę wymienić te kable, na pewno nie zaszkodzi , ale też nie sądzę aby tu był problem , - przynajmniej jeśli chodzi o gaśnięcie na zakrętach...
tutaj raczej obstawiam problem z dostarczaniem paliwa

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Jeśli pojedyncza cewka to może ona szwankować też

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

odp. do aktualizacji-Zmierzyc ładowanie alternatora W zrost spalania to prawdopodobnie uszkodzona sonda lambda,zrobić diagnostyke komputerową która ew.to potwierdzi


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.