BMW 5 E60
Witam, nie mogę przeprowadzić wypalania DPF mimo spełnienia warunków (obroty, stała prędkość itp). Potem chciałem jakoś wymusić to komputerem i też w trakcie jazdy nie chce się aktywować. Silnik ma za niską temperaturę i nie chce osiągnąć wyższej. Czy to może być wina termostatu i ma on wpływ na wypalanie dpf? Pozdrawiam
ul. Bokserska 9, Warszawa
Należy dokonać wypalania w trybie serwisowym przy pomocy profesjonalnego urządzenia diagnostycznego.
Śródmieście, Wałbrzych
Zajmuję sie tym na codzien i stwierdzam ze często nie chce ruszyc proces wypalania[wypalanie dynamiczne podczas jazdy] w BMW.Swiadczy to niestety o zbyt duzym stopniu zapchania/zniszczenia DPF.Zalecam czyszczenie chemiczne,zeby taniej to plynem do czyszczenia kominkow
F. Philipsa 8, Piła
witam, tak jak koledzy pisali, być może trzeba będzie zlecić próbę wypalenia w warsztacie, można też rozważyć wymianę dpf-a - na nowy,
a co do temperatury - aby proces ruszył - silnik musi byc nagrzany do normalnej temperatur pracy - jeśli w Pańskim wypadku - temperatura jest zbyt niska - jak sam Pan pisze, to być może trzeba zacząć od wymiany termostatu
Lipowa 42a, Lubartów
Podczas wypalania filtra dpf nalezy spełnić wszystkie warunki między innymi temperatura silnika. jeśli bedzie ona zbyt niska proces wypalania nie zostanie aktywowany.
ul.Dembowskiego 22, Szczecin
Po pierwsze - sprawdzić stopien zapełnienia filtra DPF - org urządzeniem BMW
Po drugie - jeśli nie przekracza dopuszczalnego zapełnienia - aktualizować oprogramowanie silnika
Po trzecie - rozpocząć wypalanie po aktywowaniu tej opcji za pomoca org urzadzenia BMW
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.