Citroen C5 2.0 hdi 2006 136KM
Podczas jazdy pojawił się komunikat Depollution System Faulty i samochód stracił moc, tak jak by wyłączyć turbinę. Jest w stanie rozpędzić się na autostradzie do 130 km/h ale pod górę zwalnia np. do 90km/h. Gdy się rozpędzam, to przy niskich obrotach przyspiesza w miarę normalnie, a w momencie przekroczenia 2500 obr, gdy normalnie było czuć kopa, to teraz aż zmula i musze zmienić bieg na kolejny. Wyłączenie silnika rozwiązuje problem na kilkanaście kilometrów. Dodatkowo zauważyłem, że gdy chciałem włączyć tempomat, wyskoczył błąd tempomatu. Miałem już taką sytuację za granicą prawie rok temu w wakacje, ale zalanie Vervą i przepędzenie po autostradzie załatwiło sprawę. Jestem na wyjeździe służbowym 400km od domu. Czy nie zaszkodzę mu taką jazdą z brakiem mocy? Czy to tryb serwisowy? Pozdrawiam
JAGIELNIA, 24a, Skawina
To tryb awaryjny pozwalający na dojechanie samochodem do serwisu tryb awaryjny zabezpiecza przed uszkodzeniem silnika
Śródmieście, Wałbrzych
Jezeli nie pali się check silnika ,problemem moze być zawor EGR lub zabrudzony przepływomież.Należy zrobić diagnostykę komputerową,kody i dane bieżące.Auto nie jest w trybie awaryjnym,jesli nie pali się check
F. Philipsa 8, Piła
witam - to błąd ogólny - należy zacząć od diagnostyki komputerowej - inaczej naprawa będzie na chybił-trafił , może jest problem z układem paliwowym, może zasilanie, - możliwy problem z przepływką
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.