Zmienne fazy rozrządu Valvetronic, VVT-I, VTEC Mysłowice

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • Serwis BMW BM Cars Mysłowice

    Brzezińska 31,  Brzezinka,   Mysłowice

    ****** (21 opinii )

    "Wymieniona pompa paliwa która padła po zakupie auta wraz z odmą, następna wymiana to tuleje + łącznik elastyczny wału. Kolejna wymiana to uszczelka filtra oleju. Panowie znający się na rzeczy, nie naciągają i wskazują co jest do naprawy w najbliższym czasie. Czas naprawy jest adekwatny do wykonywanej czynności. Pełen profesjonalizm z ustalniem...",
    Dironixu, BMW E46 2.0 143KM N42B20

  • "Warsztat godny zaufania oraz powierzenia swojego auta pod opiekę. Nie ma tutaj miejsca na żadne naciągane klienta są to ludzie mili i rzetelni. Dbają o klienta oraz jego auto. Mechanicy posiadają fach w ręku oraz widać że są profesjonalistami. Ceny są na prawdę bardzo atrakcyjne i wszystko jest jasno powiedziane co i ile kosztuje oraz na czym...",
    Kamil, Vw Golf 4

  • "Z polecenia skorzystałem z usług w/w warsztatu. Pracownicy rzetelni, sumienni, pełny profesjonalizm. Kilka tematów -zagadek i wszystkie rozwiązane. Gorąco mogę polecić i nikt się nie zawiedzie.",
    jarcio37, Peugeot 307

  • DKM Garage

    ul. Dworcowa 49,  Brzezinka,   Mysłowice

    ****** (0 opinii )

    JUŻ OTWARTE Umów się już dziś;  Bardzo prosty i szybki dojazd od dróg A4, S1, 79 Dojazd do nas na skrzyżowaniu dróg Dworcowa i Fabryczna jedziemy w prawo w kierunku firmy NawiTrans. Przed szlabanem jedziemy w lewo i jeszcze raz w lewo

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Wprowadzenie do silników spalinowych zmiennych faz rozrządu miało na celu zmniejszenie zużycia paliwa. Polega to na lepszym dopasowaniu czasu otwarcia i zamknięcia zaworów do obciążenia silnika i jego prędkości obrotowej w danej chwili. Zmienne fazy rozrządu pozwalają także uzyskać większą moc z tej samej pojemności skokowej silnika.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

VW Passat 2.0 fsi silnik bvy: Wariator passat 2.0fsi

Witam problem dotyczy passata 2.0 fsi silnik bvy 2006 rok mam problem z wariatorem zamiennych faz rozrządu gdy silnik się nagrzeje klepie niemiłosiernie dodam że byłem u mechanika który wymienił łańcuch z napinaczem i te trzy oringi przy kółku, jak odbierałem auto nic nie klepało silnik...

Odpowiedzi (0)

Renault Scenic II 1.6 16V 2006 : koło zmiennych faz rozrządu

Witam Niedawno kupilem Renault Scenic II 2006 1.6 16V wszystko niby ok ale wydaje mi sie ze jest do wymiany kolo zmian faz rozrzadu Na zimnym silniku nic nie slychac ale jak jest rozgrzany to slychac stukot jak w dieslu Auto serwisowane w Renaualt Deppisch bylo Wymiana rozrzadu 2016 przy 191 tys...

Odpowiedzi (4)

Chevrolet Cruze: rozrząd lub samo koło zmiennych faz

Witam ,moje pytanie jest odnośnie auta chevrolet cruze .Czy przy wymianie rozrządu także wymienia się koło zmiennych faz czy sobie odpuścić ,ewentualnie czy później można wymienić samo koło zmiennych faz. Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

Odpowiedzi (2)

Bmw 318i e90 129km : Valvetronic problem

Błąd z inpy 2d00, co może być przyczyną? Wymiana silniczka nie pomaga

Odpowiedzi (1)

Nasze porady

Czy sprawdzenie historii pojazdu przed zakupem jest opłacalne?

Czy sprawdzenie historii pojazdu przed zakupem jest opłacalne?

Wielokrotnie zakup samochodu na rynku wtórnym to dobra okazja do tego, aby w atrakcyjne cenie nabyć egzemplarz ekonomiczny, dynamiczny i komfortowy. Niezależnie od tego, jakiego samochodu szukamy,...

więcej

Koszt przeglądu auta. Ile zapłacisz za przegląd techniczny samochodu?

Koszt przeglądu auta. Ile zapłacisz za przegląd techniczny samochodu?

Jak wygląda przegląd techniczny samochodu? Jaka jest cena przeglądu? Jak często należy wykonywać przegląd techniczny auta? Jak wygląda przegląd auta z gazem? Jaki jest koszt przeglądu auta z...

więcej

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...

więcej

ZBYT DUŻO WARSZTATÓW?