"Wymieniam w waszym zakładzie opony,już któryś raz ,nigdy nie miałem problemów,zawsze na czas ,wzorowo ,obsługa sympatyczna i dbająca o jakość usług.Staram się zawsze polecić OTM Serwis swoim znajomym,na pewno spotkamy się jeszcze nie raz,pozdrawiam całą załogę i życzę obsłudze Wesołych Świąt Wielkanocnych.
...",
Andrzej, TOYOTA Verso Luna 1,6 2012r.
"Git majonez, wymiana opon. Oponki kleją jakby lepiej, niż przed wymianą.",
Łysy, Vw Passat
"Bardzo profesjonalne podejszcze, szybka naprawa. Wszystkie moi samochody obsługuje w tym serwisie. Jestem bardzo zadowolona. Spokojnie i dokładnie dają odpowiedzi na pytania, ceny są super. Polecam",
Ekaterina, Opel Astra
"Gorąco polecam warsztat Pana Rafała.
Naprawa jest zawsze szybka,sprawna, obsługa profesjonalna- miła, ceny za wykonane usługi są zawsze "do przyjęcia".
Od lat korzystam i korzystać będę, bowiem nie znam lepszego mechanika w Tarnowie.
Pan Rafał i jego pracownicy wymienili w moim samochodzie m.in: rozrząd, na bieżąco i w razie potrzeby ...",
Aneta, Ford Fiesta
"Polecam serwis kazdemu kto chce aby jego pojazd byl pod najlepsza opieka. Perfekcyjne podejscie do klienta, fachowa i obszerna wiedza oraz pelen profesjonalizm. Tematy trudne i skomplikowane, dzieki Nim nie sa nierozwiazywalne. Zawsze dotrzymane terminy, wykonanie napraw zgodnie z technologia i zastosowanie sie do wszystkich wytycznych podanych...",
PacianA, BMW
"Firma zmieniła właściciela i nazywa się obecnie ASK40. Zakres usług i obsada pozostała niezmieniona",
Paweł
"Bardzo polecam ten serwis szybko i profesjonalnie wykonywana praca ",
Fojteg15, Golf
Otwarte: Pon-Pt: 8.30-18.00 Sob: 8.30-14.00 Warsztat zlokalizowany jest przy ulicy Krzyskiej 9a (wspólny plac z firmami takimi jak MADO i Termoinstal)
"Świetna diagnostyka, zgranie czasowe, oraz niewygórowane koszta. Usluga wykonana rzetelnie, dokładnie. polecam.",
tomek
"Jestem zadowolony z obsługi w tym serwisie. Umówiłem się telefonicznie na usługę, która została wykonana w szybkim czasie. Polecam wszystkim!",
KlientMBM, Audi
WTS to warsztat mechaniki samochodowej Henryka Warzechy. Firma znajduje się w Tarnowie, w województwie małopolskim. Mechanicy zajmują się serwisowaniem samochodów wszystkich marek. Odpowiednie wyposażenie oraz doświadczenie pracowników pozwalają...
"Diagnostyka oraz naprawa przebiegła bardzo sprawnie. Super kontakt oraz jakość wykonanych uslug. Na bieżąco podawana informacja na temat kosztów oraz sposobów naprawy. Pełna dokumentacja zdjęciowa. Polecam ",
Marcin, Ford C-max
"W grudniu 2017 roku montaż haka wraz z jego instalacją elektryczną.
Hak (łatwy do założenia) jest produkcji Steinhofa.
Mam nadzieje ze będzie mi dobrze służyć.",
Pawel, Toyota Verso
Warsztat 4 km od centrum Tarnowa, w pobliżu zjazdu z autostrady A4. W ofercie kompleksowa naprawa w konkurencyjnych cenach większości marek samochodów dostępnych na polskim rynku motoryzacyjnym. Diagnostyka komputerowa na miejscu przy użyciu...
"Polecam. Panowie bardzo mili i uprzejmi, zawsze chętni do pomocy. Usterki zdiagnozowane bardzo szybko, ceny niewygórowane. ",
Dominika, Renault Clio
"Szczerze polecam p. Mariusza. Do napraw podchodzi w pełni profesjonalnie, szuka usterki, a nie wymienia części po kolei. Dodatkowo dba o to aby auto po naprawie było czyste. Dodatkowo bardzo miły i z poczuciem humoru człowiek. Szczerze polecam.",
Przemek, Lancia Delta Tjet 1.4 120
"Profesjonalny, naprawa perfekcyjna, autko jak nowe, szybki termin, miła obsługa, dobra cena, polecam ",
magdalena, Honda
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą: od 300,00 PLN do 500,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...