Cegłowski Jacek Zakład Mechaniki Pojazdowej
Powstańców 4, Grudziądz
"BARDZO DOBRY MECHANIK ZAWSZE SOLIDNIE,SZYBKO I NIE DROGO",
TOMEK, MATIZ
Węgrowo 3C, Grudziądz
"Profesjonalnie i miło. Polecam warsztat samochodowy Swatek w Grudziądzu. ",
Hania, Kia Carens
ul. Kalinkowa 10a (na przeciw Bierdronka), Grudziądz
"Wszystko wykonane zgodnie z planem stosunkowo szybko porzadnie i terminowo. Polecam! ",
Sławomir Zaborowski, Mazda
Niezależny Serwis FORD - również dostawcze
Biały Bór 65, Biały Bór, Grudziądz
"Instalacja tempomatu. Instalacja przeprowadzona szybko i czysto. Żadnych problemów. Obsługa bardzo miła i bezproblemowa. ",
Maciekatsea, Ford Mondeo
Warsztat samochodowy-wulkanizacja Kowalewski Dawid
Działyńskich 16, Kuntersztyn, Grudziądz
Warsztat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-17,00 soboty 9,00-15,00
Piłsudskiego 153, Grudziądz
"Co prawda moje auto nie zostało naprawione to zakład jak najbardziej polecam. Pan Miłosz przeswietlił moje auto na każdy sposób i manualnie i komputerowo nawet chip obd z którym jeździłem tydzień czasu nie zarejestrował nic auto czyste od błędów i wszelkich nieprawidłowości .okazało się że to była wadliwa sonda lambda. Mimo wszystko szczerze...",
Adam, Mazda 6 gh
Cegłowski Jacek Zakład Mechaniki Pojazdowej
Powstańców 4, Grudziądz
"BARDZO DOBRY MECHANIK ZAWSZE SOLIDNIE,SZYBKO I NIE DROGO",
TOMEK, MATIZ
Węgrowo 3C, Grudziądz
"Profesjonalnie i miło. Polecam warsztat samochodowy Swatek w Grudziądzu. ",
Hania, Kia Carens
ul. Kalinkowa 10a (na przeciw Bierdronka), Grudziądz
"Wszystko wykonane zgodnie z planem stosunkowo szybko porzadnie i terminowo. Polecam! ",
Sławomir Zaborowski, Mazda
Niezależny Serwis FORD - również dostawcze
Biały Bór 65, Biały Bór, Grudziądz
"Instalacja tempomatu. Instalacja przeprowadzona szybko i czysto. Żadnych problemów. Obsługa bardzo miła i bezproblemowa. ",
Maciekatsea, Ford Mondeo
Warsztat samochodowy-wulkanizacja Kowalewski Dawid
Działyńskich 16, Kuntersztyn, Grudziądz
Warsztat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-17,00 soboty 9,00-15,00
Piłsudskiego 153, Grudziądz
"Co prawda moje auto nie zostało naprawione to zakład jak najbardziej polecam. Pan Miłosz przeswietlił moje auto na każdy sposób i manualnie i komputerowo nawet chip obd z którym jeździłem tydzień czasu nie zarejestrował nic auto czyste od błędów i wszelkich nieprawidłowości .okazało się że to była wadliwa sonda lambda. Mimo wszystko szczerze...",
Adam, Mazda 6 gh
Tuleje wahaczy to gumowo-metalowe z reguły wymienne elementy zawieszenia, których trwałość określona jest na 10-15 tys. km. Jednak faktyczny przebieg zależy od środowiska w jakim używany jest pojazd. Podczas jazdy po dobrej jakości drogach, tuleje mogą wytrzymać nawet 30 tys. km. Na szczęście wymiana nie jest droga, nie licząc przypadków gdzie konieczna jest wymiana całego wahacza. Podręcznikowe objawy zużytych tulei wahaczy to stuki na nierównościach, utrudnione prowadzenie samochodu oraz wyczuwalne drgania.
Wymiana tulei wahacza to dla doświadczonego mechanika chleb powszedni. Cena może zależeć od typu zawieszenia w konkretnym pojeździe i ilości pracy jaka jest potrzeba w celu demontażu wahacza. Z reguły koszt samej usługi zawiera się w przedziale 50 - 150 zł. za stronę. Tuleje warto wymieniać parami z racji ich stosunkowo niskiej trwałości.
Wymiana tulei wahacza to jedna z podstawowych usług realizowanych w warsztacie, dlatego każdy polecany serwis samochodowy w Twojej okolicy powinien poradzić sobie z tym bez problemów. Przestrzegamy przed samodzielną wymianą tulei, ponieważ potrzebna jest do tego prasa hydrauliczna. Nowa tuleja musi zostać wprasowana w stary wahacz dokładnie i prawidłowo, a o obsunięcie na prasie nie trudno. Usługa nie jest droga, dlatego nie warto ryzykować.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Skrzypi przednie zawieszenie zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających. Co może być powodem?
Po skręcie w czasie jazdy zabuja klika razy całą karoserią i słychac jakby stuki delikatne .Po wyjściu na prosta dalej idzie autko bez kolebania i bez stukania. Wrażenie jakby tył tak sie zachowywał. Czy tak powinien zachowywać sie pojazd?
Tylne koła od pewnego czasu pochylały się dołem na zewnątrz -kupiłem wszystkie simendbloki wymieniłem ale nic się nie poprawiło,nie bardzo da się jechać-co zrobić można by problem zlikwidować?
Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...
Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...
Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...