"Wszystko bardzo sprawnie, jestem zadowolona. Obsługa, czas naprawy i stosunek ceny do usługi sa wspaniałe!",
Beata, BMW X1 2.0 xDrive20i 2021
"Polecam. Z całą pewnością wrócę. Wszystko wporzadku. Mika fajna atmosfera. Brak problemow",
Greg, Ford Tourneo 2.0 2022
"Szybka zmiana kół, przegląd auta na sezon i wszystko przy miłej rozmowie z Panem Dariuszem oraz dobrej kawie.
Polecam ",
Macieja, Honda
"Jeżdżę do Pana Tomasza z moją Alfą i nie narzekam, także polecam.",
Mike
"Zaniedbałem samochod przez lata bardzo hałasował. Bylem wstepnie u kilku wczesniej "mechaników" diagnozy jakie słyszalem miały kosztowac w tysiacach złotych. Tutaj naprawde wyjatkowo miły Pan uspokoił mnie ze nie taki diabeł straszny. Przy mnie doradzał i szukał czesci wszystko było przedstawione jasno klarownie bez zadnego wymyslania tylko...",
maronir, BMW E46 Compact 2002
Dwaj Bracia Krzysztof Mączek Garage ,oraz Seweryn Dziani Grage podchodzą do kazdego auta bardzo profesjonalnie,naprawde godni polecenia.
"Zajebisty mechanik wszystko zrobione szybko i tanio",
tomos
Cena usługi wymiana paska rozrządu: od 500,00 PLN do 1.500,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Auto ma przebieg 175 tys km. Od czasu do czasu w silniku pojawia się szum (jakby "miałczenie") szczególnie pod obciążeniem lub gdy włączy się kompresor klimy. Podobno w tym silniku (N43B20A benzynowy z 2009) z rozrządem się nic nie dzieje, jednak proszę o ewentualną informację w temacie.
Witam, nie wiem który silnik będzie lepszy Kia pro ceed. Silnik 1,4beznyna 109km 110000 przebiegu Czy 1,6 crdi diesel 250 tys przebiegu Przeważnie jeźdze do pracy (10-20km) po mieście. Który silnik będzie lepszy, mniej awaryjny do takiej jazdy?
Mój silnik jest po remoncie pierścieni i glowicy. Niestety oleju jak ubywalo tak ubywa, dalej ok 0,5l na 1000km. Wszystkie parametry były sprawdzone, wszystko jest w normie. Kompresja, analiza spalin, brak kopcenia, wszystko ok, tylko ten olej gdzieś znika. Nie ma wycieków. Czy to może być wina...
Witam podczas jazdy od 80km/h do ok 130km/h zaczyna drgać całe auto. Podczas skręcania nic nie zgrzyta, koła są wyważone. Zastanawiam się nad wymianą półosi albo przegubu. Ceny nie są małe. Zastanawiam się czy można sprawdzić którą stronę należy wymienić. Ford Focus c-max 20004 benzyna 1,8
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...