"Wszystko w porządku, cena rozsądna. Jedyny minus, że trochę się naczekałem, ale nie wiem czy to wina warsztatu, czy portalu, który pozwolił mi umówić wizytę na godzinę, w której warsztat dopiero się otwierał.",
Jkkia, Kia Sportage 1.6 2011
"Diagnoza i naprawa wykonana bardzo szybko i na najwyższym poziomie. Radzą sobie z rzeczami, które innym serwisom sprawiały nierozwiązywalny problem. Zdecydowanie polecam!",
Paweł, Land Rover Discovery 4
"Korzystam z usług tego warsztatu już od kilku lat .Naprawiam już tam drugi samochód. Bardzo profesjonalne podejście do klienta.Bardzo dużo klientów korzysta z usług tego warsztatu więc czasem trzeba troszkę zaczekać na termin naprawy .Dobrzy fachowcy ,którzy znają się na swoim fachu. Naprawy wykonane szybko i profesjonalnie .Polecam wszystkim...",
kwiatlotosu2005, Volkswagen golf 4
"Warsztat godny zaufania oraz powierzenia swojego auta pod opiekę. Nie ma tutaj miejsca na żadne naciągane klienta są to ludzie mili i rzetelni. Dbają o klienta oraz jego auto. Mechanicy posiadają fach w ręku oraz widać że są profesjonalistami. Ceny są na prawdę bardzo atrakcyjne i wszystko jest jasno powiedziane co i ile kosztuje oraz na czym...",
Kamil, Vw Golf 4
"Auto naprawiane kilkakrotnie w warsztacie i jestem bardzo zadowolona. Fachowa obsługa.
Gorąco polecam! ",
Gosia, Fiat Grande Punto
"Wszystkie naprawy są wykonywane sprawnie i profesjonalnie. Dobry i szybki kontakt z warsztatem oraz rzetelne stwierdzenie co będzie do wymiany w niedługim czasie. Właściciel bardzo uczciwy, nie ukrywa i dopytuje jakich części użyć do naprawy. Koszty usług wydają się dobre, choć mam małe porównanie z innymi warsztatami (dobrze że trafiłem od...",
niedzwiedz, Suzuki Ignis II
"Warsztat rzetelnie podchodzi do swojej pracy. Czas wykonania zaskakująco szybki, terminy do uzgodnienia pod klienta, obsluga mila i sprawna. Bez zarzutów. Widać, ze Panowie znaja sie na rzeczy i chętnie wykonują swoja prace. Nie musze sie czuc winna, że im przeszkodziłam w pracy. Polecam.",
Edyta, FIAT
Czynność ta dotyczy tylko właścicieli samochodów koncernu PSA, czyli samochodów francuskich marki Citroen, czy Peugeot. Silniki HDI wyposażone są w mokre filtry cząstek stałych FAP, gdzie do paliwa dodawany jest automatycznie dodatek Eolys. W zależności od pojemności zbiornika, należy go uzupełniać co kilkadziesiąt, lub nawet co 120 tyś km.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam posiadam Forda Mondeo mk4 2010r 2.2 TDCi auto posiada DPF.Moje pytanie jest następujące koleżanka ma FAPa i powiedziała mi że co jakiś czas musi go uzupełniać bo jest to dodatek, który miesza się z paliwem.Czy w moim Mondeo też jest taki zbiornik i ten płyn który należy uzupełnić. Bo od...
Jaki dodatek do oleju napedowego fap ,Peugeot 308sw 92km 2010?
Witam, mam kilka pytań odnośnie filtra cząstek stałych w silniku 1,6TDCI firmy PSV. Jak często trzeba dolewać tam płyn do filtra? Czy płyn EOLYS DPX 42 będzie odpowiedni? Słyszałem, że sam w sobie płyn jest strasznie drogi. Przy okazji, gdzie znajduje się zbiorniczek z tym płynem?
Pytanie odnośnie filtra FAP. Skąd będę wiedział, że należy dolać płynu Eolys? I czy każdy zwykły warsztat może mi go uzupełnić? Co jeżeli nie uzupełnię płynu?
Citroen Berlingo I produkowany od 2008 do 2018r. Jest to kolejna generacja małego pojazdu dostawczego koncernu PSA. W 2012r. przeprowadzono pierwszy face lifitng, a 3 lata później kolejną...
BMW X6 to auto klasy wyżdxrj, który produkowany jest od 2007 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV Coupe. Głównymi konkurentami modelu jest...
Zbudowany na platformie podłogowej PSA PF3. Produkcja tego modelu opiewała na lata 2007-2017. W 2011r. przeprowadzono pierwszy face lifting, a rok później kolejny. W ofercie modelu znalazły...
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...