"Do serwisu Dziakowicz trafilem przypadkiem. Moje auto tułało się po różnych warsztatach, garażach… bojąc się porządnego serwisu ze względu na strach przed kosztami (no bo jak serwis dobrze wyglada to pewnie dobrze kasują). Zbytnio zadowolony z tych garazowych warsztatow nie bylem, ale auto jakos jezdzilo.. az pewnego dnia odmowilo calkowicie...",
Marek, AUDI A6
"Moje Berlingo trafiło z usterką turbiny było diagnozowane wcześniej i orzeczono ze turbinę trzeba wymienić bo umarła. Stwierdziłem ze podjadę do innego mechanika i dobrze zrobiłem. Trafiłem na uczciwy warsztat. Okazało się ze to wina przepływomierza oszczędziłem sporo kasy, kontakt z mechanikiem doskonały, czas naprawy niecała doba jestem...",
Mariusz, Citroen Berlingo
POLOAR SERWIS to nowoczesny warsztat samochodowy specjalizujący się w kompleksowej obsłudze mechanicznej oraz elektrycznej pojazdów. Nasza oferta obejmuje pełen zakres usług dla samochodów z silnikami diesla, aut hybrydowych, a także zaawansowane...
"Bardzo dobry mechanik, mówiąc krótko robi wrażenie!!",
MrKrycha
"Szybko i uczciwie. Polecam. Miła i profesjonalna obsluga.",
Kasia, Toyota
"Polecam szczerze! Obsługa super! Panowie naprawiają i robią nawet więcej niż potrzeba w tej samej cenie! Doradzają i podpowiadają, co powinno być w szybkim czasie zrobione. Warsztat jest ładny, czysty, profesjonalny! Szef uśmiechnięty i bardzo sympatyczny! ",
Dorota, Toyota
"Bardzo Dobry Mechanik . Szybka Diagnoza , Fachowość i Kompetencja to podstawa któej w tym warsztacie nie brakuje . 100% POLECAM",
Piter, Peugeot 407 2.0 HDI 140KM
"Wykonywałam przegląd swojego samochodu. Wyszło duzo taniej niż w autoryzowanym serwisie. Jakość naprawy. Szybkość działania i poziom obsługi taki sam jak w ASO. Po przeglądzie umyto samochód.",
Jankow, Ford focus
"Profesjonalizm, uczciwość, życzliwość. To są chyba te 3 słowa, które najlepiej określają ten warsztat. Po umowie na usługę oddaję kluczyki, dostaję auto zastępcze i nic mnie nie interesuje. Po naprawie, serwisie odbieram auto i wiem, że wszystko jest OK. Oni rozwiązują problemy, a nie ograniczają się do wymiany części.",
Tomasz Lebek, Peugeot 607
"Warsztat wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Wiadomo,że na mechaników zawsze trzeba wziasc poprawkę bo albo czegos nie zauważą albo naopowiadaja bajek ile to jest w aucie rzeczy do wymiany.A tu miłe zaskoczenie: auto wzięte na podnośnik, zdjagnozowana usterka, wycena na miejscu i części i robocizny, po dwóch dniach auto na gotowo do...",
Siergiej, Volvo V50
Czynność ta dotyczy tylko właścicieli samochodów koncernu PSA, czyli samochodów francuskich marki Citroen, czy Peugeot. Silniki HDI wyposażone są w mokre filtry cząstek stałych FAP, gdzie do paliwa dodawany jest automatycznie dodatek Eolys. W zależności od pojemności zbiornika, należy go uzupełniać co kilkadziesiąt, lub nawet co 120 tyś km.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam posiadam Forda Mondeo mk4 2010r 2.2 TDCi auto posiada DPF.Moje pytanie jest następujące koleżanka ma FAPa i powiedziała mi że co jakiś czas musi go uzupełniać bo jest to dodatek, który miesza się z paliwem.Czy w moim Mondeo też jest taki zbiornik i ten płyn który należy uzupełnić. Bo od...
Jaki dodatek do oleju napedowego fap ,Peugeot 308sw 92km 2010?
Witam, mam kilka pytań odnośnie filtra cząstek stałych w silniku 1,6TDCI firmy PSV. Jak często trzeba dolewać tam płyn do filtra? Czy płyn EOLYS DPX 42 będzie odpowiedni? Słyszałem, że sam w sobie płyn jest strasznie drogi. Przy okazji, gdzie znajduje się zbiorniczek z tym płynem?
Pytanie odnośnie filtra FAP. Skąd będę wiedział, że należy dolać płynu Eolys? I czy każdy zwykły warsztat może mi go uzupełnić? Co jeżeli nie uzupełnię płynu?
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....