Poznańska 188, Komorniki, Komorniki
"Naprawdę świetny mechanik!!! Trafna diagnoza, szybka, skuteczna i tania naprawa! Wszystkim polecam solidność ",
michu911, GLC
Warsztat samochodowy. Mechanika pojazdowa.
Poznańska 107, Komorniki
Oferujemy pełen zakres napraw mechanicznych, obsługę bieżącą z wymianą podzespołów esploatacyjnych, wymianę oleju i filtrów, klocków i tarcz hamulcowych.
Poznańska 188, Komorniki, Komorniki
"Naprawdę świetny mechanik!!! Trafna diagnoza, szybka, skuteczna i tania naprawa! Wszystkim polecam solidność ",
michu911, GLC
Warsztat samochodowy. Mechanika pojazdowa.
Poznańska 107, Komorniki
Oferujemy pełen zakres napraw mechanicznych, obsługę bieżącą z wymianą podzespołów esploatacyjnych, wymianę oleju i filtrów, klocków i tarcz hamulcowych.
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Ford C-Max 1,5 115KM 2011 rok wycieraczka szyby przedniej działa tylko na najwyższej prędkości. Dziękuję za wiadomości. Dorota
Auto skoda octavia 2 2.0 2005r hatchback. Problem z jakim się borykam to ściaganie w prawo przy przyśpieszaniu. Jak skontruje kierownice w lewo i nie dodaje gazu to auto stara się jechać prosto, ale nie zawsze. Problem powstał po wymianie kół z stalowych +zimówki na felgi z nowymi...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...